Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Jag såg dig! Och Nitis! ...igår, kanske? Ni var ute och gick med en cykel, på hemväg, jag väntade på bussen :)

I lördags måste det ha varit! Vi brukar vara ute och promenera cykeln ibland. ;)

Allmänt svar: vi är också definitivt intresserade av träffar, både enstaka eller något regelbundet. Mer av prata hund/träna hund än av rena lekträffar, även om det också vore kul om någon har en lite större hund som inte blir rädd för min klumpeduns. Vi bor fortfarande i Ryd men har inget problem med att promenera en bit. Har numera en inneboende som har två hundar (alaskan husky) som jag kan tänka mig också vore intresserad av att hänga på. :)

(LadyFrost, träffas ni fortfarande på tisdagar?)

Om ni inte vill vara ifred kanske vi (dvs jag, Nitis, min inneboende + hennes hundar) dyker upp då. :laugh:

Nemi problemi! The more the merrier, eller the more the mer oordning om jag känner min tott rätt... :devil:

hmmm..... jag funderade först på om jag skulle komma imorgon men det känns lite småtaskigt eftersom Ina löper och är allmännt flamsig i kolat och inte så rolig för sin omgivning. Är lite långt för Tim att knata dit och hem.

Ja men vad bra. Jag har också en avvaktande ras, men han vill inte lyssna på det örat :p
Räknar med att han lugnar ner sig lite så småningom, social får han gärna vara bara han lär sig att man inte ska hälsa på allt och alla.

*delvis knapplån*

Jag har nolleperiod just nu så det är fullt upp :D Men när den är över ses jag gärna, kul att lära känna lite folk här med samma intresse.

Ska vi säga en dag rätt långt fram så är det större chans att fler kan? Helg eller vardag? Kväll/dag?

Helst helg för min del, om det inte är de två kommande eller den 20e :p
I så fall är helgkvällar bäst tror jag.

En söndagkväll kanske? Då är man ofta ledig :p Var bor du och vad har du för hund? Det kanske du har skrivit längre upp men jag hinner inte titta just nu :o

Hmm... Lambohov...? *tittar på kartan* Jasså, där borta! Bara jag som bor på den här sidan ån verkar det som :) Men jag är som sagt flyttbar.

Jag känner att jag skulle tycka det var kul att få ihop en träff därför att jag behöver göra saker med min hund. Innan vi flyttade hit var hon med mig på jobbet hela dagarna (jobbade på ridskola) och sen i stallet + på ridturer. Dessutom bodde vi på landet så hon låg ute i trädgården större delen av dagarna, om hon själv fick välja. Nu bor vi i lägenhet, hon går till dagmatte vissa dagar och vi är ute på promenader och cykelturer men jag känner ändå att hon behöver få lite mer stimulans. Vill komma igång och gå någon kurs men har inte hittat någon bra än, och har väl just precis nu varken tid eller råd.

Inte någon av de tre kommande helgerna alltså? :p Kanske ska vi försöka med en vardag i stället då? Det här är dagens samhälle precis som det är, är man några människor som ska ses så måste det bokas ett halvår i förtid för att alla ska kunna :p

Jag ska snart börja jobba lite, så ska kolla med dom vilka helger det gäller. Återkommer.

Hehe ja jag är tyvärr lite så :p
Men som sagt, vardagar funkar ju annars (och lördagen den 19e).

jag svarar här istället för din andra tråd :)

Jag bor i johannelund med Agnes (DSG)
Hon är jättesnäll o trycker inte ner nån annan hund. kan försvara bollar (helt fixerad) men det bästa är o inte ha med nån boll.

Om inte alla kan ha hunden lös hur som helst kan man ju träffas bakom cloetta center o släppa på basebollplanen där :) många som gör.

//Mimmi

*kl*

Jag är rätt flexibel. Bara jag får veta någon dag innan så funkar nästan när som helst. :)

Senast ändrad:

samma här, jag har bil också så jag kan åka iväg till ryd eller något om ni vill gå i spåret där t.ex :)

Nu tar vi tag i det här tycker jag :D Lördag? På dagen? Eller söndag för den delen? Min hund behöver hitta på något och jag behöver inspiration och träffa lite vettigt folk :D

Jag kan inte i helgen, så därför föreslår jag antingen tisdag eller onsdag kväll, eller nästa helg (19-20 när som helst).

Så om ni ses i helgen hoppas jag på att några orkar träffa oss veckan efter också? :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka