Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Tror att du och jag gick samma lydnadskurs på Brukshundsklubben, förra våren om jag inte minns helt fel. Har en amstafftik. Kan iof vara helt fel ute men tycker jag känner igen dig någonstans ifrån. :)

Lånar tråden lite och frågar om det är någon som vet ett bra badställe att ta med hunden till i Linköpingstrakten? Åker till pariseviken i Motala nu men det är ju i längsta laget...:crazy:

Om man vill träffa andra hundägare är ett tips att åka till Cloetta center, där finns en inhägnad där många släpper sina vovvar...vår Stella har träffat många kompisar där.

På andra sidan fotbollsplanen från cykelvägen sett, alltså på samma sida som stugan fast ungefär vid mitten av planen, lite mer bland träden. Jag tror i alla fall att det är en lekplats, har inte inspekterat så noga...

Turali iallafall, blir det kväll borde jag kunna komma oxå förutsatt att hon tar bilen:p

Säg åt henne att ta bilen! ;) LadyFrost och annapanna kunde väl också så jag tycker vi träffas. :) Den som skulle jobba innan får säga en tid som passar.

Turali föreslår att vi ses vid kl 17. Är ju en bit att åka och hon ville komma hem lite skapligt;)

Hallå hallå!

Nu börjar jag tjata, men lite framförhållning behövs iallafall;)
Så vilken tid blir det?

Jag tar helst inte med Zumi ut när det är såhär varmt, och det lär det fortfarande vara vid 17. Men jag kan hänga på nästa gång istället, så ses ni! :)

Vilken tid passar er då?
Jag har 45 minuters resetid och ska bort imorgon bitti, så jag vill gärna komma hem i skaplig tid. Passar 18.30 bättre?

Haha, förlåt men detta känns så himla typiskt när man ska försöka få en grupp människor att göra något, helt omöjligt. :D

Jag är tyvärr inne på din linje när det gäller värmen, jag var nyss ute en stund med Nitis och han flåsar och flämtar och lider, fick duscha honom med kallvatten när vi kom in. Känns inte så kul att släpa omkring på en halvdöd hund :crazy: så jag vill helst träffas på en kväll (vid 20 eller när blir det svalare?) eller när det är annat väder. :)

Senast ändrad:

Annars träffas ni Linköpingsbor, som bor lite närmare varandra. Jag backar för den här gången, och hänger med vid annat tillfälle ;)

Jag hade tänkt dyka upp ikväll, men en älskad hund i familjen fick hastigt avlivas idag:( Så det känns tungt.

Men vi alla får skjuta på det tills väder blir bättre (svalare) ändå anar jag.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka