Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Du kan sova lugnt, jag vakar över händelserna på buke o slår en pling om nåt intressant kommer upp;) Iuf lär jag väl slå en pling ändå nångång:D

Vad tror ni om en träff snart? Jag och Sigge har inget att göra på dagarna och börjar bli uttråkade (nåja, det gäller nog mest mig, men ändå).

Är hundar friska och folk flyttade? När och var tycker ni passar?

Zumi får sin sista tablett på måndag, men har inte snörvlat den senaste veckan och är troligen fit for fight.

I veckan är jag troligen upptagen måndag och tisdag, men är hyfsat flexibel i övrigt.

Vi är flyttade men inte friska. :( Nitis är halt och ordinerad vila. Men träffas kan vi ju ändå (om det är här i närheten), han får bara inte springa omkring och busa eller leka med andra hundar. Jag är tidsmässigt flexibel :laugh:

Hej!

Upptäckte nyss tråden! Jag finns i Linköping, närmare bestämt Ryd, och jag hänger gärna med på träningsträffar och promenader.

Jag har en hoffetik på 5 år och en pappishane på 9 månader. Kanske är det någon i krokarna som sett mej? :) Jag har iaf sett hon med räven. :D

Ska absolut hålla utkik i denna tråd efter en ev. träff. Skulle vara superkul att ses! :)

Och förresten: Välkommen till stan! :)

Nu kommer jag vara nära Linköping hela veckan som kommer nästan:D (hästvakt) Så jag har verkligen tid för en hundträff.:laugh:

Låter ju jättebra! Då är det:

Jenka
Hoppelhase
LadyFrost
Olof
FrittePower

tror jag? Hittills iaf, det är ju några fler som skrivit i tråden innan, de kanske tillkommer. :)

LadyFrost kan inte måndag och tisdag, Jenka kan inte torsdag till lördag. Onsdag eller söndag kanske?

Var? Gångavstånd för halt hund tack... Vi bor i Ryd, nära MacDonald's, typ där LadyFrost bor. ;)

Jenka
Hoppelhase
LadyFrost
Olof
FrittePower
ev. SLD

Kan egentligen närsom förutom torsdag

Turali och jag är nog på också:D Det är hon som har bil nämligen för att åka buss är uteslutet för min del, kostar ju fasiken lika mycket för mig som för hunden!:mad:

Jag kommer gärna med om det blir någon senare em/kväll. Jobbar lite till och från under veckan.

Du skojar med mig. Jag tycker i och för sig att värmen är ganska trevlig eftersom det innebär att jag inte behöver ha vantar på mig :o men min sambo är från norrland och håller på att avlida när det blir mer än 20 grader ute. Tur att det är vardagar nu så han kan sitta i luftkonditioneringen på jobbet :D

Onsdag kväll tycker jag låter utmärkt. Ryds Motionscentrum har en del gräsplaner och en rätt sval skog. :)

Då kan tyvärr inte jag vara med. Jag jobbar på onsdag kväll. :(

Men det blir väl fler gånger hoppas jag! :)

Ni får ha det så gott, så ses vi säkert nån annan gång.

kl

Jag är inte Linköpingsbo egentligen men befinner mig här med jämna mellanrum och har oftast hunden med mig. Så blir det någon träff där jag och min ohängda blandrastik har möjlighet att närvara så är jag gärna med=) eller om någon bara vill ha sällskap på promenad så klart. När jag är här så befinner jag mig i Tannefors.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka