Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

*packapacka*

Snaaart! :banana:

Det är ju för övrigt en hel hög med hundar och tillhörande människor i denna tråd, har ni haft buketräff i Linköping någon gång? Kanske vore något? :laugh: (Så länge jag slipper organisera, jag vet ju knappt var jag ska bo!)

Flyttat ner... ;)

Men gud, jag i ett nötskal :o Säger jag en riktning kan du lugnt räkna med att det är precis tvärt om... Jag säger att vi ska upp till Jönköping och åker ner till Dorotea. Fullkomligt hopplöst att säga rätt också :o

Angående hundträff - skulle vara jättekul men kan vi vänta typ två veckor? Mitt lilla kräk har fått noskvalster och medicineras och jag har ju ingen lust att smitta er :)

För mig med.

(och jag brukar säga "åka upp till stockholm" när jag är i norrland, är det fel? :angel:)

Jag såg dig igår! :D Du måste bo jättenära mig? Såg dig på väg upp mot vägen genom en liten träddunge vid Solhaga-hållplatsen. Hade inte tid att stanna för jag hade en kompis som väntade, men nästa gång jag ser dig får jag anfalla!

:eek:

Jag vet inte var det är men vi lär väl inte vara så svåra att känna igen. :D *kolla på kartan* Var var du? Utan hund då? Vovven skulle jag nog känna igen, människor däremot... :p

(Fick du mitt pm förresten?)

Ja, jag var på cykel utan hund så jag var nog svårigenkänd :D Jag bor på Rydsvägen 2, och du var typ bakom huslängan brevid 2-längan, så det måste vara väldigt nära.

Oj, har jag fått pm. Bäst att läsa det också. :o

Om det blir någon träff, får dalmatinerägaren också hänga på?
Unghunden skulle behöva komma iväg själv en dag utan back-up av den vuxna. Hon är snäll och hittar inte på några dumheter, men ganska osäker i sig själv och dålig på att läsa hundspråk - så hon skäller en del innan hon börjar slappna av.

Meeeeh, då är vi ju verkligen nästan grannar! :eek: Typ 30 husnummer ifrån! Då kan man inte längre gå omkring precis hur som helst "eftersom ändå ingen vet vem jag är" då... :angel:;)

Om det blir någon träff, får dalmatinerägaren också hänga på?

Jag röstar på "ja". :)

så hon skäller en del innan hon börjar slappna av.

Hon skäller knappast mer än min fjant... :angel: Han tycker det är SÅÅ läskigt med folk och cyklister och joggare och dörrar och allt möjligt, lilla lantis-fjanten. Det är tur folk frågar "är han snäll?" och inte bara kommer fram och försöker klappa, innan jag hunnit svara har han nämligen rest ragg och börjat vråla. :o We're working on that... :cool:

Jag röstar på "ja". :)

Hon skäller knappast mer än min fjant... :angel: Han tycker det är SÅÅ läskigt med folk och cyklister och joggare och dörrar och allt möjligt, lilla lantis-fjanten. Det är tur folk frågar "är han snäll?" och inte bara kommer fram och försöker klappa, innan jag hunnit svara har han nämligen rest ragg och börjat vråla. :o We're working on that... :cool:

Jag kan också sålla mig till gånget med skällande hundar ;) Min tik (omplacering) har ju en del sociala rädslor och beter sig imellanåt därefter även om hon gjort framsteg sen hon kom till mig... Min hane däremot skäller inte speciellt ofta men han har en otroligt stor "pesonlig svfär" så andra kan nog uppfatta honom som lite grinig då han kan mutta lite på håll på okända hundar för att hålla dom på avstånd.

Min hund är med andra ord den enda som inte skäller! *stolt*

Hon bara låter HIIIIIIIIIIIIIIIP HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP när hon ser något spännande :grin: :D

Men hallå här har jag ju glömt att skriva!

Jag och min hund Ziva bor i samma lilla håla som Turali, så Linköping är ju "bara" 5 mil bort;) Blir det någon träff av så kommer vi gärna, om ni orkar stå ut med min turbopiraya till finsk lapphund:rofl: Hon är översocial, vild och galen men det ursäktas med att hon bara är 6 månader :D

Hehe min valp är både vild, galen och skäller men folk brukar stå ut med honom ändå :p Vi skyller på att han är 3 månader gammal och jag tänkte också komma, beroende på när den blir av =9

Men hallå här har jag ju glömt att skriva!

Jag och min hund Ziva bor i samma lilla håla som Turali, så Linköping är ju "bara" 5 mil bort;) Blir det någon träff av så kommer vi gärna, om ni orkar stå ut med min turbopiraya till finsk lapphund:rofl: Hon är översocial, vild och galen men det ursäktas med att hon bara är 6 månader :D

Har du lust att slå en pling när ni kommer fram till något i tråden?
Jag har inte internet, så jag kommer inte hänga med i svängarna annars ;)

Just det, sedan ska du och Ziva kommer på boot-camp ute i skogen också. Hör av dig om när :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka