Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Ah ja, kommer ihåg din/dina hundar från tidigare trådar om vitingar. Jättefina. :) Min är ju också blandning vit herde/vit schäfer, har inte bestämt än om jag ska försöka mönstra in honom som herde...

Snyggingen:
IMG_5993_5.jpg

Åker tåg med matte:
SP_A5394.jpg

Väntar på att få göra något kul:
MVI_7530_00012.jpg

Senast ändrad:

Kul, vad ska du göra här då?

Vi finns i Linköping! Har gärna promenad/träningssällskap också för den delen. Vovven ifråga är dock bara 10 veckor gammal, dvärgschnauzer.

Matte fyller strax 22, bor i Lambohov och pluggar. Och är i Linköping större delen av sommaren.

Har du alltid haft schäfer eller något annat innan? Din första hund?

Har aldrig haft schäfer, har faktiskt så gott som noll erfarenhet av dem. Är uppvuxen med jakthundar, främst jämtar. Det är min första egna och det var väääldigt mycket funderingar innan jag bestämde vad jag skulle ha för ras. Känns helt rätt dock. :love: Själv då?

Ännu fler, vad kul! :laugh: Jag ska plugga som sagt, men flyttar ner redan i juni för att hinna acklimatisera oss lite. Vad pluggar du? Passivitetsträning med liten busig valp runtomkring vore nog jättebra för Nitis! Däremot skulle jag inte våga låta honom leka med en sådan liten tror jag, han är så himla stor, glad och bufflig. :crazy:

*kl*

Den här tråden dog visst lika snabbt som den startade. :p Men om två veckor när vi flyttat ner kommer jag trakassera er som skrivit i den. ;)

Jag tänkte faktiskt på tråden igår.
Vi är tillbaka i stan på måndag :)

*kl*

Den här tråden dog visst lika snabbt som den startade. :p Men om två veckor när vi flyttat ner kommer jag trakassera er som skrivit i den. ;)

haha, ser fram emot trakasserierna om du vågar möta mig och mina galna vovvisar :)

Vi var faktiskt i Linköping igår. :) I ungefär en timme. ;) Hann inte precis bilda mig någon uppfattning om staden men nu har jag kontrakt och nyckel till vårt nya hem!

Vi finns också i Linköping.

Hunden Abbe, en 6-årig whippet och matte 23 år som pluggar Industriell ekonomi.

Abbe är dock totalt ointresserad av att leka med allt som inte är vinthundar, men kommer vi igång med lite träning kommer vi vilja ha träningsällskap. Har haft honom sen augusti, han har bara gått löp innan, men nu har vi gått vardagslydnad och agility samt att husse gått en sökkurs med honom.

*kl*

Vi bor 3 mil utanför Linköping -i Mjölby.
Har 4 hundar: Lurchertik 2 år, Tysk jaktterrierhanne 2 år, Labbekorsningstik 6 år och Jämthanne 7 år.
Ska eventuellt börja träna weightpull med tysken i Norrköping.

5 Borzoier + 27 dagishundar finns här i Linköping;)

Jag tänkte att jag skulle peta upp tråden med frågan om du flyttat upp snart, men upptäckte att jag inte behövde det :idea: Om du såg någon som var ute med något som ser precis ut som en rääääääääääääv så var det jag...

Jag tror jag såg dig och nån till i märkesbacken för några veckor sen :p Hundträff utanför campushallen, typ?

Precis! Jag och två kompisar ses antingen på campus eller vid vallabackarna och samtränar lite då och då, typ en gång i veckan eller så. :)

TS: Vi väntar på att du ska komma och göra Linköping osäkert ;)

Vi finns också i Linköping.

Hunden Abbe, en 6-årig whippet och matte 23 år som pluggar Industriell ekonomi.

Abbe är dock totalt ointresserad av att leka med allt som inte är vinthundar, men kommer vi igång med lite träning kommer vi vilja ha träningsällskap. Har haft honom sen augusti, han har bara gått löp innan, men nu har vi gått vardagslydnad och agility samt att husse gått en sökkurs med honom.

Nitis behöver inte leka med andra vovvar (tycker matte alltså ;)), tvärtom så är det just att vara runt andra hundar UTAN att tro att man ska leka som vi kommer behöva träna mest på i början! :)

*kl*

Vi bor 3 mil utanför Linköping -i Mjölby.
Har 4 hundar: Lurchertik 2 år, Tysk jaktterrierhanne 2 år, Labbekorsningstik 6 år och Jämthanne 7 år.
Ska eventuellt börja träna weightpull med tysken i Norrköping.

Åhh, jag är partisk, vill träffa jämten! :love: Uppväxt med jämtar och det är nog min absoluta favorihundar (shhhh, don't tell Nitis ;) ) egentligen.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka