Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Jag hade tänkt dyka upp ikväll, men en älskad hund i familjen fick hastigt avlivas idag:( Så det känns tungt.

Men vi alla får skjuta på det tills väder blir bättre (svalare) ändå anar jag.

Åh fy jag beklagar verkligen, mina varmaste tankar till dig i denna svåra stund.

Japp det stämmer att vi gått samma kurs, kommer ihåg eran goa glada Stella :)

Puttar upp lite och tjatar om en träff :p
Har insett att Sigge behöver både träffa lite andra hundar och framförallt träna med störningen av andra hundar. Han anser fortfarande att valpkurs mest borde vara till för att busa med alla andra...

Ja, tråden och träffen dog visst lite...

Jag ska upp till Jämtland och blir där till slutet av månaden, LadyFrost är också borta vet jag. Men till och med början av nästa vecka är jag fortfarande här om någon vill träffas. :)

*delvis knapplån*

Här är en blivande Linköpingsstudent med en d/s gårdshund som gärna träffas för promenadsällskap och annat skoj när vi väl har kommit på plats.

Vet inte var jag ska bo än men har lite på gång ;)

Har släkt i Linköping sen innan och tycker att det är en trevlig stad.

Ullis och Tessla

Jag puttar upp den här tråden lite.

Är nu på plats i Linköping, i Tannefors närmare bestämt, och när terminen kommit igång och man har börjat bilda sig någon slags vardag vill jag gärna ha tränings- och promenadsällskap. Någon mer som bor i Tannefors?

Har inte läst hela tråden, vad är det för typ av träff som efterlysts? Lekträff eller träningsträff eller vad?

Bor i Mjölby men blir det nåt som passar någon av våra fyra så kommer vi kanske ändå:D

Jag såg dig! Och Nitis! ...igår, kanske? Ni var ute och gick med en cykel, på hemväg, jag väntade på bussen :)

Tannefors ligger... Eh... Är det inte där Djurdoktorn ligger? Bortanför brandstationen på andra sidan stångån?

Jag är på en träff! Hoppas att jag inte behöver skämmas alltförmycket för min fjaskhund... :o

Jag är fortfarande med på en träff!
Är intresserad av både träning och lek. Ska han leka med andra en massa vill jag dock vänta någon vecka så att vi hinner plocka bort stygnen.

LadyFrost: Din är nog inte värst i alla fall. Sigge är snart 6 månader gammal och älskar allt och alla.

*kl*
Lekträffar kommer jag och Kirsty gärna på, kanske kan ta med någon av hanhundarna också beroende på era hundar och beroende på ev inhängnader...

Jag är mest intresserad av att träffa andra bukefalister med hund och kanske samträna lite. Jag är väldigt försiktig/restriktiv med att släppa Zumi med andra hundar, dels för att jag inte har någon direkt fungerande inkallning och dels för att hon är väldigt mjuk och underlägsen och väldigt många tikar (av någon anledning) gärna går på henne hårt och trycker ner henne vilket bara gör henne ännu mer underlägsen och lite orolig.

Jenka: min är likadan - fast ett och ett halvt år gammal... Jag har försökt tala om för henne att shibor inte är intresserade av andra människor och hundar, men hon lyssnar inte riktigt ;)

Tannefors ligger på andra sidan ån ja, jag bor rätt nära Djurdoktorn. Men jag är flyttbar också!

Jag är på alla sorters träffar. tessla tycker att hon börjar bli vuxen nu (2 år...) och leker inte lika mycket som förut, men ibland när hon träffar någon rolig kompis så kan hon glömma det. Lite bitchig ibland också :o Träningsträffar med tips och kanske aktiveringstips tas också tacksamt emot, damen är ibland lite smårmotiverad.

Nu ska jag iväg till första skoldagen :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka