Lilla

Trådstartare
Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart.
Jag söker en modell som helst inte är så mkt större men som har bra batteri.
Kan ni tipsa mig? Det är en djungel.

Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart.
Jag söker en modell som helst inte är så mkt större men som har bra batteri.
Kan ni tipsa mig? Det är en djungel.
Gillar du iphone så är mitt tips att köpa en begagnad via swappie. Du kan betala för att få ett helt nytt batteri om du vill då.

Skall den vara ny och via Telia så hittar jag...
14
15
15 Plus
16
16e
16 Plus
16 Pro
16 Pro Max

14 verkar slutsåld, Plus-modellerna och Pro Max är större än din 11.
16e är litet av en snikmodell med enklare kamera, om än bättre än många andra med enkel lins.

Jag hade valt mellan 15, 16 och 16 Pro. Jag hade valt minst 256 GB minne och eftersom jag prioriterar högspecad kamera så hade det nog landat på 16 Pro för 789 kr/mån ink abonnemang, 445 kr/mån i 3 år utan abonnemang.
(Men mitt eget val IRL skulle sannolikt vara en fräsch begagnad 14 Pro 256 GB för typ halva priset.)

Jag gick från en 11 pro till en 16 pro i höstas och storleksmässigt är de ganska nära varandra även om jag känner i handen att den nya känns lite större och tyngre. Fast den detaljen vande jag mig snabbt vid.
Nackdel med en 16 är ju nya laddaren från lightning till USB-c (?) eller vad den heter nu men den laddningen får du ju redan från iPhone 15. Annars är jag väldigt nöjd.

IMG_4245.webp

Tror att alla ”standardmodellerna” efter 11 är både mindre och lättare (lite, men ändå). Jag hade helt enkelt bytt upp mig så mycket jag känt att jag velat betala.

Jag unnade mig en 16 pro max nu sist. Den är kanon. Super batteritid, jättenöjd med kameran och allt. Den är ju betydligt större dock och kanske inget alternativ om ”liten” är vad man är ute efter.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
928
Senast: Angel
·
R
Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 640
Senast: Digbil
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
474
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka