Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Inspirerad av den härliga värmen som kommit nu är jag jättesugen på att börja cykla med min hund. Det är bara ett problem, jag har ingen...
2
Svar
29
· Visningar
5 856
Senast: MiniLi
·
S
Hundhälsa Jag skriver detta på mobilen så jag hoppas inte det blir för mkt felstavningar osv.. Igår var jag och några vänner ute och åkte bil...
Svar
8
· Visningar
2 132
Senast: SeaSalt
·
Hundhälsa Nu behöver råd och tips från er. Piru som nu är snart 11år har problem att hålla sig då menar jag inte att han går och droppar utan...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 785
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Vi har vår hund hos dagmatte och har haft det i två veckor. Från början tyckte jag att allt lät väldigt bra men sen började dittan och...
2
Svar
26
· Visningar
6 114
Senast: hag391
·
Övr. Hund Jag är alldeles snart på väg att köpa kombi och ska köpa en bur till bilen. Jag har bestämt mig för att köpa en dubbelbur av olika...
Svar
5
· Visningar
1 287
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Min hund har problem med sin hud och bör äta ett foder med omega 3 i, nu har jag suttit och kollat på nätet efter foder med omega 3 och...
Svar
4
· Visningar
1 429
Senast: Rose
·
Övr. Hund Det verkar som att jag och vovven inom en mycket snar framtid ska bli Linköpingsbor, flyttar i juni. Vi är därmed såklart väldigt...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
18 118
Senast: InteAlls
·
Övr. Hund Hej! Min bror har en staffetik på 1,5 snart 2 år och en dvärgpinschertik 4,5. Jag ska ev passa dem en längre tid men jag har två...
Svar
2
· Visningar
2 400
Senast: katja40
·
Hundhälsa Hej! Skriver å en kompis vägnar. Hon har en Labradorvalp, beter sig som en vanlig labrador ^^ Men hon håller på att bli tokig, han...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Minerva
·
Hundhälsa Lokis har pajjat sina tänder och ska på koll nästa vecka för att se om det finns något att göra. Framförallt är det hörntänderna som har...
Svar
7
· Visningar
4 947
Senast: Jadzia
·
L
Övr. Hund Varnar redan nu för att detta kan bli lite långt, men jag är så less och behöver råd, det börjar närma sig sista chansen för vår hund...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 799
Senast: Sockerbit
·
Hundhälsa Min lilla tik fick ju opereras i onsdags för livmoderinflammation. Allt gick bra och hon fick komma hem i torsdags. Såret ser fint ut...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: Raven_
·
Övr. Hund ...Fyllde 13 år i går och blev tonåring....:love: PEPSI
Svar
12
· Visningar
1 258
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Våren 2012 är det tänkt att jag ska skaffa hund. Det blir min andra hund. Har erfarenhet av hund sedan tidigare, bla. schäfer. Vill...
Svar
8
· Visningar
1 227
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Efter ett par otrevliga konfrontationer på den lokala brukshundsklubben om hur man någonsin kan skaffa sig en boxer har jag fått nog och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 866
Hundavel & Ras Japp, jag ska ha en hund igen, så långt har jag kommit i mina planer nu:). För mig, av oika skäl (bla tid, semester mm), passar det...
Svar
14
· Visningar
2 223
Senast: vallhund
·
K
Hundhälsa hur skulle ni duktiga hundägare lösa ett sånt här problem: vår blandras hane på 1,5 år, en stor hane på drygt 40 kg :D med bland...
Svar
11
· Visningar
1 651
Övr. Hund Idag fick våran "nya" hund märgben för första gången hos oss. Vad han morrar och reser ragg! Mat, pinnar och leksaker är inga...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 459
Senast: Aliide
·
A
Övr. Hund Finns det någon vänlig männsika här inne som skulle kunna ge mig tips på en bra hundbil som inte drar hur mycket bensin som helst?! En...
Svar
7
· Visningar
4 861
Senast: Telledonna
·
Övr. Hund Jag känner inte mkt hundfolk här i Östergötland och jag och mina ouppfostrade Bassar saknar någon att leka/träna ihop med. Så finns...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 879
Senast: Baddy96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka