Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Med jämna mellanrum läser jag här om åsikter som baseras på kliniska studier på hund. Intressant, men ganska intetsägande kan jag ofta...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 797
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Mina små blandisvalpar (mamman chihuahua/westie pappan chihuahua) har fått något konstigt på kroppen! Det är som mindre sårskorpor på...
Svar
11
· Visningar
2 462
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Hej! Jag gör en skoluppgift där jag ska räkna lite på hur stor rastgård 10 hundar ska ha (och en mängd andra saker så det här är en...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: domesticus
·
Övr. Hund Ja, under träningen igår så var det lite snack om detta ämne då jag och en annan satte våra hundar i samma bil. Det är två hanar...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 804
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Har en fråga som gäller utställning, jag ska ju snart få hem en valp och jag skulle med tiden vilja vara med på någon utställning, men...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Laa
·
Övr. Hund Jag och min man har planer på att köra hiking genom Sverige och vill så gärna då ha hunden med oss. Min fråga är nu, skulle hunden...
2
Svar
24
· Visningar
3 909
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa Vi hade tänkt oss fodax färskfoder till vår blivande hund. När jag läst omkring så verkar det bara vara Vom och hundemat som har...
2
Svar
26
· Visningar
8 124
Senast: spinner
·
Hundhälsa Nu behöver jag lite snabb feedback. Har precis kommit hem från veterinären, min lilla tjej är jättedålig :cry: Vi har varit på "hajk"...
Svar
15
· Visningar
5 699
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag och en kompis funderar på att fara ut och resa ett par månader, allt mellan 1-4månader har vi pratat om. Det känns verkligen som att...
Svar
5
· Visningar
6 765
Senast: GrisPrinsessan
·
Hundhälsa En tanke som slog mig idag, när hunden åkte på ett bad. Hur ofta badar ni era hundar? Vilka produkter? Ras? Vad har ni för rutiner när...
2 3
Svar
44
· Visningar
19 387
Senast: Zartok
·
Övr. Hund Vi har relativt nyligen flyttat till en ny lägenhet (mitten av feb) och sen dess har våran hund blivit väldigt skällig och vaktig inne...
Svar
2
· Visningar
1 296
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Det gäller min njuffe som vanligt...:( Upptäckte idag två stora kala fläckar i nacken på honom. Huden är där helt oretad och fin...
Svar
1
· Visningar
1 233
Senast: Carolininen
·
Hundhälsa Hej! Jag har en amstaff kille på 1 år gammal och har funderat på att ge honom plaque off alt denstastix. Vad tycker ni? Använder ni...
Svar
17
· Visningar
2 845
Senast: Melli
·
M
Övr. Hund Jag har länge velat skaffa hund nu när jag bor själv men har ett problem. Med mitt jobb så arbetar jag 7-9 timmar om dagen och har...
Svar
19
· Visningar
3 310
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Ni som tältar med era hundar, var har ni hunden? I tältet, i absiden, utanför eller har den t.o.m ett eget tält? Och framför allt, vad...
Svar
10
· Visningar
5 011
Senast: Nordthor
·
Hundavel & Ras Nu går jag och min tik i väntans tider, ska bli super spännande och se hur allt kommer va och hur allt kommer bli. har nu 3 veckor...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 531
Senast: Josssefine
·
Hundhälsa Vet någon en bra artikel/fakta som handlar om stora hundars motion. Hur mycket motion de behöver, mår bra av, om det finns några...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: yennork
·
Övr. Hund Hej! Jag har tänkt att börja ge min hund vom og hundemat. Vad jag inte förstår riktigt är hur mycket jag ska ge per dag. Har läst att...
Svar
4
· Visningar
1 862
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag har problem med att borsta min hunds tänder... Hon vänder bort huvudet och stretar emot. Hon gillar det verkligen inte men...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: katja40
·
Hundhälsa Efter att ha förlorat min älskade prinsessa för bara 3 veckor sedan, så har jag trots allt tagit ett beslut om att jag vill ha hund...
Svar
10
· Visningar
18 228
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka