Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Tänkte rådfråga lite om hurvida jag ska försöka oplacera min vovve eller inte, och hur jag går till väga utifall jag bestämmer mig för... 2
Svar
31
· Visningar
3 807
Hundhälsa Första kuren, inga problem. Fästningarna höll sig där dem hör hemma, i skogen. Andra börjar dock göra mig osäker, hunden har helt utan...
Svar
9
· Visningar
2 871
Senast: Shark
·
Övr. Hund Är det någon här som har testat att installera en s k hundlucka i ytterdörren? Hur svår är själva monteringen? Hur mycket värme "piper"...
Svar
8
· Visningar
4 635
Senast: ponygirl
·
Övr. Hund Valpen som vi har tingat som kommer hit om någon vecka! :')
Svar
0
· Visningar
152
Senast: nomigan
·
Hundhälsa Hunden och jag springer idag mellan 5-7 km och jag googlade av rent intresse efter just hur man tränade hunden i kondition. Men det...
Svar
5
· Visningar
4 572
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Har två tikar, mamma och dotter, som inte längre håller sams. 8 och 2.5 år gamla. Det har funkat relativt bra tidigare rykt ihop...
Svar
12
· Visningar
6 725
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hej för ca en vecka sedan hämtade jag hem en ompaceringshund en tik på sju månader. Självklart fungera inte allt så bra nu men vi jobbar...
Svar
8
· Visningar
1 233
Hundhälsa Min 6-åriga rottweilertik fick förra veckan bortopererat fyra knölar. En under ögat, en på bringan, en på ena bogen och en på nedre...
Svar
5
· Visningar
8 284
Övr. Hund Vi har mest haft större hundar genom åren och är nu utan hund. Än så länge kan vi inte skaffa hund, men jag planerar och funderar under...
Svar
11
· Visningar
2 534
Senast: aprilmaj
·
Hundhälsa Har idag en hanhund på 4 år som varje år får, vad jag kallar, en sommardipp. Inträffar varje år, sen jag fått honom vid 8 v ålder, runt...
Svar
11
· Visningar
1 320
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Ska till hösten skaffa en Dansk Svensk Gårdshund, min första :laugh:, och är nu nyfiken på hur era liv med era DSG ser ut. Hur är eran...
Svar
14
· Visningar
11 294
Övr. Hund Kom och tänkte på det. För någon vecka sedan när jag var ute med hunden så gick vi till en äng som vi har här i området där folk brukar... 2
Svar
20
· Visningar
2 688
Senast: skuggan_
·
Hundavel & Ras Några heeler-ägare här? Hur är de i temperamentet? Hur ser mentaliteten och hälsan ut i rasen? Det står i rasbeskrivningen att de har...
Svar
6
· Visningar
4 810
Senast: Ballerina
·
S
Övr. Hund Hoppande hund Har en 6 månaders valp som är extremt hoppig av sig när det kommer folk. Hon har lyckats bygga upp en stor förväntan...
Svar
1
· Visningar
1 384
Senast: blizz
·
Övr. Hund Långt men jag hoppas ni orkar läsa ändå! Vår nyss fyllda 1 åriga golden har på sista tiden haft lett att jaga upp sig i förväntan...
Svar
5
· Visningar
2 637
M
Övr. Hund Hejsan hoppsan! Tänkte bara höra runt lite vad ni har för problem med er hund, alltså er största problem som ni skulle vilja träna... 2
Svar
35
· Visningar
4 154
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Hade precis fått hem min omplaceringstik som har en fruktansvärd bakgrund. Hon är väldigt rädd för hundar hon inte känner och blåser... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 578
Senast: Zartok
·
Hundhälsa Nu är det så att vi måste åka in till veterinären igen eftersom allergi besvären börjar ta över igen och jag blir så himla less! Vi åker... 2
Svar
31
· Visningar
4 558
Övr. Hund Har en kompis som har en schäfer hane på ca 4 år och hunden får i princip ingen motion eller stimulans! Hon går runt kvarteret ca 4...
Svar
10
· Visningar
3 200
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka