Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min femåriga greykorsning var helt normal fram till att han helt plötsligt mådde jätteilla och kräktes upp maten han åt på morgonen...
2
Svar
21
· Visningar
4 807
Senast: Rain_woman
·
S
Hundavel & Ras http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14793596.ab Det var en kamphund som bet honom! Beskrivningen följer: "En brun hund" Är...
2
Svar
28
· Visningar
5 070
Senast: SeaSalt
·
Övr. Hund Veckan efter midsommar åker vi och tältar knappt en vecka. Två vuxna, ett barn och unghund på 7 ½ månad labbe/golden. (han är korthårig)...
2
Svar
27
· Visningar
5 825
Senast: Grana
·
Övr. Hund I sommar kommer jag bo hemma hos min pappa där en vuxen golden retriever finns. Max kommer såklart vara där också, men problembilden...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: fryckan
·
Övr. Hund I söndags gjorde jag något som gick rakt emot allt sunt förnuft och alla känslor- Jag gick VP med Ida! Och det gick...
Svar
19
· Visningar
1 759
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Bara för att det är kul ;) Har ni några raser att rekommendera mig att ta reda på mer om, för eventuell framtida vovve-införskaffning...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Taefill
·
Övr. Hund En vän till mig har problem där hon bor, en av grannarna har tre hundar, två pitbulls och en amstaff. (det finns ingen värdering i vad...
Svar
11
· Visningar
1 415
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av att cykla med Grandis? Jag är medveten om att man inte ska motionera henne med cykel förrän hon är 1 och ett...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har en 9 månader gammal Grandistik som ställer till det när hon är ensam..hon tar saker från köksbord och bokhyllor och tuggar...
Svar
16
· Visningar
1 610
Senast: leanita
·
Övr. Hund Min snart 2 åriga hane tycker jag är lite klen i muskleraturen och önskar att han var mer musklad. Vad kan man göra för att bygga upp...
Svar
14
· Visningar
2 344
Senast: Varmblod90
·
A
Hundhälsa Hej, Jag har en hund som plötsligt börjat dregla mycket på nätterna. Veterinärerna hittar inga uppenbara fel och bedömer det inte som...
Svar
4
· Visningar
9 923
Senast: annas
·
Övr. Hund Vad menas med "rör sig något underställt" Vill ni se hela kritiken om det kan hjälpa så kan jag lägga ut den.
Svar
4
· Visningar
2 775
Senast: igbest
·
Hundhälsa Vi har hastigt blivit ägare till en amerikansk cocker. Det är en fin herre vars päls ska skötas på bästa sätt. Vad använder ni för...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Daff
·
L
Övr. Hund Tänkte rådfråga lite om hurvida jag ska försöka oplacera min vovve eller inte, och hur jag går till väga utifall jag bestämmer mig för...
2
Svar
31
· Visningar
3 798
Hundhälsa Första kuren, inga problem. Fästningarna höll sig där dem hör hemma, i skogen. Andra börjar dock göra mig osäker, hunden har helt utan...
Svar
9
· Visningar
2 867
Senast: Shark
·
Övr. Hund Är det någon här som har testat att installera en s k hundlucka i ytterdörren? Hur svår är själva monteringen? Hur mycket värme "piper"...
Svar
8
· Visningar
4 631
Senast: ponygirl
·
Övr. Hund Valpen som vi har tingat som kommer hit om någon vecka! :')
Svar
0
· Visningar
152
Senast: nomigan
·
Hundhälsa Hunden och jag springer idag mellan 5-7 km och jag googlade av rent intresse efter just hur man tränade hunden i kondition. Men det...
Svar
5
· Visningar
4 564
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Har två tikar, mamma och dotter, som inte längre håller sams. 8 och 2.5 år gamla. Det har funkat relativt bra tidigare rykt ihop...
Svar
12
· Visningar
6 680
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka