Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Någon som har erfarenhet av att ge zylkene i lugnande syfte till hund? Min hund gillar inte att bli lämnad i bilen, Men vi har tränat...
Svar
19
· Visningar
17 011
Hundhälsa Har en liten chihuahua tjej på 2 år som har kräkts sen igår cirka 4ggr och en gång nu. Hon är pigg och glad men vill inte äta all sin...
Svar
7
· Visningar
2 150
Senast: Bejbie
·
Hundavel & Ras Hej! Har en tik på foder som uppfödaren beslutat att inte avla på då inte tiken är lämplig att sättas i avel, dels då hon har...
2
Svar
23
· Visningar
3 899
Senast: Bejbie
·
Övr. Hund Detta blir ett långt inlägg men jag behöver verkligen skriva av mig för jag är så ledsen och trött på situationen.. Min hund är en...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
16 862
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Jag kan tycka att det är en ganska knepig fråga ändå. Klart att om man kanske måste åka kommunalt någonstans med sin hund så ska man...
2
Svar
21
· Visningar
2 992
Övr. Hund Han är min dotters hund, men ingår i familjen. Visst är han stilig!:love:
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Då har vi avklarat vår första IPO III. Resultatet blev över förväntan. A: 96 B: 91 C: 94 totalt 281 poäng och CERT. Sam är helt enkelt...
Svar
14
· Visningar
1 195
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hundhälsa Jag har en 10 veckor gammal samojed valp som drabbats av nått skumt. Han har tappat päls uppe på nosen (nosryggen), runt ögonen och...
Svar
7
· Visningar
6 323
K
Hundhälsa Halloj! känner bara att jag måste få dela med mig de här, känns bara så fruktansvärt hemskt och onödigt... :cry: vi tar de från början...
2
Svar
28
· Visningar
4 521
Senast: em-pirre
·
M
Övr. Hund Hej, förlåt för långt inlägg men jag måste skriva av mig. Jag har en portugisisk vattenhund som fyller två år i sommar. Han är en...
Svar
15
· Visningar
3 607
Hundhälsa Min tik blev dålig i magen i lördags. Hon var lös i magen, men inte direkt diarre. Utan det var fortfarande sammanhängande eller hur jag...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: Aliil
·
Övr. Hund Jag har en chihuahua tik på 3 år som är väldigt skällig och aggeresiv mot hundar som vi möter. Hon skäller i princip varje gång vi möter...
Svar
13
· Visningar
1 784
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Medium Bitch Light constitation Good line of head but like muzzle Short neck very small ribcage God front Correct mover Det är...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Med en ny man i livet tillkom också samtidigt en väluppfostrad välstimulerad glad ung schäfer tik. Jag bor på gård på landet och den...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Pga min sömnlöshet tänker jag alldeles för mycket och började fundera på vilken hundras personer i min omgivning skulle vara. Kom fram...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag ska dit med min 8 månaders valp som är 75%schäfer 25%gråhund! Hon ska ställas i valpklassen :) Tänkte att det vore skoj att se...
Svar
8
· Visningar
1 604
Senast: Poisonous
·
Hundhälsa Jag behöver lite hjälp. Jag är rädd för att min 8 månders blandrastik(schäfer/gråhund) äter lite för dåligt!:( Hon äter helst bara en...
Svar
18
· Visningar
6 390
Övr. Hund Jag har bott hemma fram tills dessa att jag flyttade utomlands för att plugga nu en period. Kunde inte ta med mig min hund så hon har...
Svar
10
· Visningar
1 369
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Hej! Har en riesenvalp, tik, 13 veckor och en pinschertant 9 år. Valpen har blivit explosivt och brutalt tillrättavisad av pinschern...
Svar
5
· Visningar
1 306
Senast: Liran
·
Övr. Hund Nu har vi blivit med hund. Eller ja, en prövotid men om inget oväntat inträffar blir han nog kvar. Ös in med alla tips ni kan! Hunden...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka