Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa kan hundar få regnskrållor? Jag har en häst med regnskrållor och vet att det smittar häst till häst och kan även smitta människan som...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: CurlySue
·
Hundhälsa Hej! Har en dansksvensk gårdshund på 9 månader... Har lagt märke till att det rinner mkt ur hans ögon. Främst då vi är ute i solen. Har...
Svar
1
· Visningar
1 124
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min hund kan verkligen inte ligga kvar själv om jag t.ex ska fixa mat, eller på toan osv. Går jag på toan sitter hon utanför tills jag...
Svar
6
· Visningar
1 114
Senast: Bejbie
·
Övr. Hund Hur lär man sin hund att uppföra sig i trädgården? Brukar ibland ta med min 10 månaders Grandis till jobbet (ett vårdboende). Där har vi...
Svar
0
· Visningar
676
Senast: leanita
·
Hundhälsa Kom idag hem till föräldrarna och träffa min hund, upptäckte då att hon är svullen på nosryggen, på båda sidorna. Känns hårt och liksom...
Svar
3
· Visningar
9 430
Senast: Berin
·
Övr. Hund För den som är intresserad, så här kan ett MH-protokoll se ut när en lancashire heeler har gått. 1a Kontakt Hälsning 5 1b Kontakt...
Svar
4
· Visningar
1 003
Övr. Hund Jag har flyttat i från mina ständiga hundvakter, så vi har börjat kolla alternativ, kan ju bolla lite med er! Situationen är som så...
2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Vad gäller egentligen? Hunden ska ju numera vara avmaskad när man ska åka dit. Måste det göras av en veterinär? Har läst på norska...
Svar
1
· Visningar
690
Hundavel & Ras Nu är jag elak och lägger ut lite bilder på mina små sötnosar. Övas i att stå fint. Snälla mamma fick hålla hund så jag kunde...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Fanzia
·
Hundavel & Ras Vad krävs för att en uppfödare ska kunna häva ett fodervärdsavtal?
Svar
12
· Visningar
3 885
Senast: bigganl
·
V
Övr. Hund Vi har precis flyttat till ett hus inne i ett samhälle. Vi tyckte detta var ett jättebra ställe, då vår hund kunde få springa lös på...
2
Svar
25
· Visningar
6 413
M
Hundavel & Ras Nu är jag redo att skaffa hund! Det passar bra i mitt liv nu, ser fram emot att spendera många år framåt och mitt enda problem är att...
Svar
18
· Visningar
2 295
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Har fått tipset att det ska fungera bra emot fästingar, någon som har erfarenheter?
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Zuzzi
·
Hundhälsa Blir veterinär imorgon om hon inte är bättre...tänkte bara höra här om någon varit med om något liknande. Jack Russel tik på åtta år...
Svar
3
· Visningar
953
Hundhälsa Har fått höra att mera dog är superbra. Funderar på att köpa foder därifrån till min 11månaders oreggade border collie. Det är ju inte...
Svar
7
· Visningar
8 107
Övr. Hund Är det vanligt att kastrerade hanhundar markerar där det varit tikar, varför jag frågar är för att min systerdotters hund är kastrerad...
Svar
6
· Visningar
5 542
Senast: Tahari
·
Övr. Hund Usch känns som man gjort årets tabbe:cry:, skulle släppa ut valpen 11 veckor på gräsmatten, och vad händer? Jo han lyckas trampa på en...
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: Natilia
·
Hundavel & Ras Hej! Nu är det dags att skaffa hund! Har haft flera smådjur i yngre ålder. Haft en Grand Danois i vuxen ålder. Jag vill ha en...
2
Svar
35
· Visningar
4 638
Senast: MagnusL
·
Hundavel & Ras Någon här inne som tänkt anmäla?:) Jag är hemskt sugen men vet inte riktigt.. Är det någon som har varit på utställningen förut...
Svar
10
· Visningar
1 550
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Finska lapphunden lider lite utav värmen redan. Jag funderar då på hur fasen säsongen kommer att se ut för oss då han blir påverkat utav...
Svar
17
· Visningar
3 376
Senast: Kibani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur