Kaffechoklad?

Gillar ni kaffechoklad?

• Tycker om både chokladen och kaffe som dryck

Röster: 20 43,5%
  • Tycker om kaffesmak på choklad men dricker inte kaffe.

Röster: 10 21,7%
  • Dricker kaffe men avstår choklad med kaffesmak

Röster: 8 17,4%
  • Jag gillar inget av det. Blä.

Röster: 8 17,4%

• Antal omröstningsdeltagare
    46
  • Denna omröstning kommer stängas: .

Cattis_E

Trådstartare
Alltså choklad med kaffesmak
Det tycker jag är bland det vidrigaste som finns.
Men vad tycker buke?
Och finns det överhuvudtaget någon som inte gillar kaffe, som gillar choklad smaksatt med det?
Välj något av alternativen i omröstningen.

Fuskar och kryssar att jag gillar choklad med kaffesmak men inte kaffe för så har det varit i större delen av mitt liv. Nuförtiden dricker jag latte och cappuccino men det är ju inte riktigt kaffe

Jag tycker att kaffe är den vidrigaste dryck som finns (tätt följd av vitt vin). Men, choklad med kaffe fungerar ändå. Absolut inget jag köper frivilligt, men blir jag bjuden så kan jag ta en bit utan problem.

Min mor, hon älskar(!) kaffe och choklad, och är mycket förtjust i kombinationen. Hon brukar annars tycka att "choklad blandat med något annat är bara som att ta två goda ting och förstöra båda två!" :p

Jag tycker inte om kaffe men tycker om choklad, äter inte choklad med kaffesmak för att det inte är gott. Inte ens kaffe i chokladbollar har jag :D

Jag tycker om kaffe som dryck, med mycket mjölk, men jag vill absolut inte att något annat ska smaka kaffe. Blä!

Liknande trådar

Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 105
Senast: Tantan
·
R
Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 749
Senast: Roheryn
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Själv tycker jag att choklad ska vara utan annan smak men mint eller kokos är ok. Choklad med apelsinsmak är :yuck: Det värsta är ändå... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 204
Senast: Asko
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite... 2
Svar
33
· Visningar
1 897
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025