Islandshästryttare
Trådstartare
The Crown!
Outlander men en del brutala scener, går att kisa/titta bort då
The Gambits play är väldigt sevärd.
Tack för tips! Gambit har jag sett men inte the crown så den skriver jag upp på min lista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
The Crown!
Outlander men en del brutala scener, går att kisa/titta bort då
The Gambits play är väldigt sevärd.
Om @Islandshästryttare inte gillar brutalitet så är den nog inte så lämplig... Dock fantastisk!Kriminalserie: Happy Valley, finns på SVT
Ah, läste bara krig! Tar tillbaka mitt tipsOm @Islandshästryttare inte gillar brutalitet så är den nog inte så lämplig... Dock fantastisk!
Ah, läste bara krig! Tar tillbaka mitt tips
Den dag du känner dig lite mer hårdhudad så ska du se Happy Valley och Line of Duty, fram till dess så Kustpärlans mysterier och Annika (båda på svtplay) kanske? Någon tipsade om Dödligt Kapitel som också var oväntat bra.Det framgick nog inte så bra i första inlägget. Men mår inte så bra nu så brutala scener blir lite för mycket för tillfället.
Bara sista säsongen. Det är värt att se avsnitten i ordning från början, om det går att hitta den på något annat ställe.åtminstone Endeavour finns på svtplay
Ja det är ju samma författare.Shetland är en väldigt bra serie också, som jag skulle säga är lik Vera i stilen. Den ligger med alla säsonger på svt till februari.
Det viste jag inte.Ja det är ju samma författare.