Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hallå! Jag är ute efter ett fästing medel som är giftfri och snäll mot huden. Är det någon som har något bra medel? /Sandra
2
Svar
23
· Visningar
5 163
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Jag har fått en reservplats till ett MH som är i morgon (snabba puckar!) och eftersom sökmotorn här på Buke säger att den inte hittar...
Svar
18
· Visningar
3 647
Senast: Daff
·
Övr. Hund Vet någon vart man kan få tag i den rasen? Skulle nämligen vilja köpa en liten kompis :love: Blandras är också okej. Dock inte för stor...
2
Svar
21
· Visningar
9 161
Senast: nomigan
·
B
Övr. Hund Vad är det för skillnad på en dragsele och en nomesele? Eller är det samma sak? Om jag tänkt träna drag med cykel (kickbike) och med...
Svar
0
· Visningar
674
Senast: Bubben91
·
Hundhälsa Vår valp (American akita) är 12 veckor och äter för närvarande Eukanuba puppy large (det hon ätit hos uppfödaren). Vi vill helst ge...
Svar
0
· Visningar
804
Senast: Tibialis
·
Övr. Hund Jag ska snart få hem valp, det känns jätte spännande.. det är en mini american shepherd hane :') Men till saken; när han blir större...
2
Svar
33
· Visningar
4 431
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Det är så att jag är inne på att köpa en finsk lapphund valp som är 4 mån, huur sööt som helst!:love: Rasen passar mig perfekt men det...
Svar
14
· Visningar
4 313
Senast: appilif
·
Övr. Hund Efter diverse strul med platsen, tänkte jag helt lägga ner den och börja om från scratch istället:) En hel del tankar och idéer har jag...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: kusinvitamin
·
Övr. Hund Jag hade aldrig problem att lära stanna kvar mina två hundar innan. Men den nya rör sig så fort jag ta ett pytte liten steg bakåt. Hon...
Svar
9
· Visningar
1 917
Senast: rahl
·
Hundhälsa Min hund har börjat matvägra, hon får VoH, förra lördagskvällen var hon hos min syrra. Hon åt först inte sin mat på kvällen utan ville...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Jag upptäckte nyss att min hund är lite kladdig i vulvan och jag funderar vad det kan bero på. Hon har varit lite orolig i...
Svar
1
· Visningar
1 933
Senast: Grana
·
Övr. Hund Det är första gång hundar får följa med oss på semester. Vi vill ha alla tips från er som semestrar med hundar. Alla möjliga råd om...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Någon som vet vad det är för underlag på den utställningen och om man kan handla med kort eller om jag måste ta ut pengar och ta med...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Daff
·
Övr. Hund Vi är spekulanter på ett hus där ägaren har sina (kennel-)hundar i källaren om nätterna. Det stinker. MYCKET! När man går nerför...
Svar
5
· Visningar
1 735
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Någon som vet skillnaden mellan frontline till katt och hund? Kompisen påstår att man kan andvända den som ska vara till katt på mindre...
Svar
19
· Visningar
8 426
Senast: Lenis
·
Hundavel & Ras Efter att gammelvovven fått somna in börjar tankarna gå åt att skaffa en ny hund... Jag har bara haft schäfer förut, men nu är jag...
Svar
12
· Visningar
1 564
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Hej! Jag startar denna tråden för dem som har problem med sina hundar som de vill ha hjälp med. Kvittar om det är små eller stora...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa Jag har, som en del här känner till, en mellanpudel som är ca. 2 år och 9 månader. Han väger 8,6 kg och är väldigt lätt överlag i...
Svar
7
· Visningar
1 435
Senast: Illiana
·
Hundhälsa Lokas klor har blivit väldigt spröda på sistone. Hon är allergihund, går på hyposensibilisering och äter kortison. Hon är överviktig och...
Svar
16
· Visningar
7 719
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka