Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vilka har dessa underbara hundar här inne? Vad är er uppfattning om rasen? Lägg gärna in bilder och berätta lite! Mannen och...
2
Svar
36
· Visningar
10 817
Senast: Kallebus
·
Hundhälsa Bakgrund: 9 år gammal blandraskorsning. Omplacerad mellan 4-5 hem, kom hem till mig som 1,5åring. Haft mycket ensamhetsträning här i...
Svar
4
· Visningar
1 309
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Hur mycket tycker ni att man ska betala för en ettårig bland ras som vandrat runt till flera ägare och är en del jobb med? Det handlar...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 966
Senast: martha
·
Övr. Hund Nu är sommaren verkligen här känns det som när man vaknar och det redan är 18+ utei skuggan kl 7 på morgonen! :D Så, tänkte att här...
2
Svar
32
· Visningar
4 040
Senast: rahl
·
Övr. Hund Jag läste en sak i senaste nr av Brukshunden som fick mig att hajja till. I Brukshunden kunde man alltså läsa att IF gjort en studie...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 357
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Min lillebror funderar på att ta hand om en hund som tidigare farit illa och är alldeles för understimulerad i sitt nuvarande hem...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: martha
·
Hundhälsa Har en snart ett årig jack russel tik... köpte henne som 14v valp och ngr dgr efter hemkomsten så fick hon oerhörd klåda i öronen... hon...
Svar
11
· Visningar
5 657
Hundhälsa Min schäfer/labrador verkar tycka det är väldigt varmt på sommaren. Han har supertjock päls med massa grå ull, framförallt runt hals...
Svar
8
· Visningar
3 898
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Min hund blev överfallen av två stora hundar idag. Min kompis var ute och gick med henne och helt plötsligt kommer de 2 hundar...
Svar
17
· Visningar
2 143
Senast: Sorelli
·
Övr. Hund Min hund har ändrat sitt beteende sen vi flyttade ihop med min kille och hans hund.:( Min har alltid varit väldigt mammig, han är väl...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: Aliil
·
Hundavel & Ras Som rubriken säger, är vi fler med Bullar här inne?? Känns som om alla andra raser dominerar och man ser inte så många bullar bland alla...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Anledningen till att jag undrar är att min Leonberger inte har någon matlust. För en dryg månad sedan hade han heller ingen matlust...
Svar
9
· Visningar
2 543
Senast: Pia
·
Hundhälsa Min hund har nu gått med tratt i 1 vecka, och jag skulle få ta bort den om han lät tassen vara. Men han är helt manisk, så den får sitta...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Vill höra om era erfarenheter av DAP och om ni upplevt någon skillnad mellan de olika sätten att ge hunden DAP. Tänker då främst på...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: Pia
·
Hundavel & Ras När vår drömhund inte längre finns, hur hittar man en ny? Det går ju inte att ersätta vår hund. Men en hund måste finnas. Gården...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 982
Senast: Xoya
·
Övr. Hund Fick höra att färskfoder inte innehåller tillräckligt mycket glukos för storvuxna hundar. Stämmer verkligen detta? Har googlat och sökt...
Svar
12
· Visningar
1 330
Hundhälsa Vi ska träffa vet imorrn, och då ska jag fråga såklart, men jag tänkte höra med buke också :idea: Vår hund har både atopi och...
Svar
1
· Visningar
3 150
Övr. Hund Jag har äntligen kommit lite nära min stora dröm, att få en alldeles egen hund. Problemet är att vi hemma har fem katter som nästan alla...
Svar
4
· Visningar
1 367
Senast: MikaTela
·
M
Hundhälsa Kan man fa en obduktion av hund utan kremering i Stockholm?
Svar
3
· Visningar
921
Hundhälsa Jag har en tax på 5 år som inte går att ha lös, han får enorm jaktinstinkt och bara springer iväg och blir helt blockerad. Så tyvärr...
Svar
2
· Visningar
5 862
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!
  • Kattbilder #10