Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag/vi (familjen) har en boxertik som blir 4 år gammal. Tyvärr är hon väldigt aggressiv mot andra tikar (aldrig hanar och i princip alla...
Svar
5
· Visningar
1 157
A
Hundhälsa Ja kära buke, jag försökte posta en sån här tråd igår men den verkar inte ha gått igenom, så jag gör ett nytt försök:) Som jag har...
2
Svar
29
· Visningar
5 385
M
Övr. Hund Sånna här annonser, jag blir så lessen när ser dom. Vad är det för människa som köper en valp och kommer på att man inte har tid för den...
2
Svar
36
· Visningar
3 630
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Ja bara tillfälligt då min lilla hund har spytt fyra gånger på fem dagar. Nu till funderingen, hur mycket fisk och ris ska jag ge per...
Svar
3
· Visningar
4 554
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Jag vet att det finns flera såna här trådar men ni kanske orkar med en till ;). Vi är en familj som bor på landet, två barn 12 och 8...
2
Svar
23
· Visningar
2 749
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Det har precis flyttat in en ny grannfamilj bredvid mig. De har tre barn, en precis nyfödd och två på 1 och 3 år ca. Och barnen är...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Har vi några aktiva inom rapport här? Berätta gärna om er, om ni tävlar, hur ni tränar och lite allt möjligt. En rapport-tråd helt enkelt.
Svar
0
· Visningar
496
Senast: YlvaG
·
Hundavel & Ras Skitdum rubrik, vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Var inne och spanade på en persons fb :D, som också är uppfödare där den...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 497
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Vad tycker ni bäst hjälper pälsåterväxt, viacutan eller standart päls?
Svar
3
· Visningar
1 364
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund Vår blandras vill mer än gärna vara i vatten men så fort han ska simma blir det fel, han vevar och fäktar med frambenen och ställer sig...
Svar
11
· Visningar
2 415
Övr. Hund Jag har haft min lilla nakenblandning i drygt en månad nu. Hon är 6.5 månad. Hon har bott hos uppfödaren fram tills jag köpte henne så...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: purity_666
·
Hundavel & Ras Meet Jesse... Jesse kom till oss lite hastigt och lustigt igar, efter att ha varit hos forra agaren hela.. knappa... 2 veckor. De...
Svar
7
· Visningar
1 213
Senast: Bewildered
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Pali
·
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Pali
·
Övr. Hund Jag är ute efter ett täcke till min labrador, som funkar att lägga på efter bad när han fortfarande är blöt och det är lite kyligt ute...
Svar
8
· Visningar
2 065
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Min äldsta whippet verkar lite känslig mot mygg. Hon blev myggbiten i onsdags kväll när vi var på träning och fick rätt stora bulor...
Svar
4
· Visningar
3 622
Hundhälsa Min hund skar sig på frambenet på långfredagen ganska rejält, då syntes inget att böjsenan gått av, kanske den hängde kvar på trekvart...
Svar
9
· Visningar
5 991
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Finns det olika corsos? Jag trodde det bara fanns cane corso,i en annons såg jag cane corso italiano,same shit diffrent name?? Hur är...
2
Svar
31
· Visningar
6 329
Senast: Abova
·
Hundhälsa Hej jag har en blodhundsgrabb på 5 månader. Igår upptäckte jag att han på varje sida en liten bit ner från öronfästet hade som ett...
Svar
1
· Visningar
1 525
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Jag och sambon har gjort slut för drygt en månad sen och han flyttade ifrån mig och Totte (min hund från början, drygt 4 år gammal) för...
Svar
9
· Visningar
1 429
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Mens
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur