Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Är i valpköpartagen och har sett ut en valp. Efter lite efterforskning visar det sig att mamman är PRA-anlagsbärare. Pappan är testad...
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund Har problem med min 9-månaders unghund som inte kan vara ensam, helt själv utan en annan hund. Finns det något hopp att lära en...
Svar
13
· Visningar
5 105
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Nu har jag sökt runt här på buke och försökt hitta hur mycket man kan lasta på en hund, men hittar inget. Jag har en 17 månaders BC...
Svar
5
· Visningar
4 027
Senast: Russin8
·
Övr. Hund Ja, funkar det? Är inne på valp till hösten. En av oss kommer vara hemma heltid tills valpen är ca 4,5 månader. Efter det går en av...
2
Svar
28
· Visningar
4 352
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Ursäkta om jag inte har rätt ord för saker och ting. Men visst är det så att vallhundar (unghundar) genomgår någon form av anlagstest...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: vallhund
·
Hundträning Läste precis en annons på en jack russel 7 månader som var "koppel och pott tränad" ??? Menar man att hunden är rumsren eller är...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Niyama
·
  • Låst
Övr. Hund Om planerna går som det ska, kommer jag bli med valp till vintern:laugh: Nu, i väntans tider, kan man ju inte annat än börja planera...
Svar
2
· Visningar
1 331
Senast: Tjôta
·
Övr. Hund Som det ser ut nu kommer jag behöva leta efter ett nytt hem åt min vuxna hund till hösten, då jag ska börja plugga. Hade jag vetat detta...
Svar
19
· Visningar
8 748
Senast: JennyF
·
T
Övr. Hund Hej! Jag har en blandis på snart två år som jag funderar på att börja dra med, mest för skojs skull som att dra matkassarna från...
Svar
5
· Visningar
8 803
Senast: Timglas
·
Övr. Hund Är på G att bygga hundkoja, men hittar inget mått på hur stort ingångshålet bör vara? Hunden är en retriever som blir stor, nu 7...
Svar
3
· Visningar
3 677
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Man blir mållös. :crazy: http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/vellinge/pappan-soktes-pa-annons
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 643
Hundhälsa Ja finns det några erfarenheter av detta? Jag har två herrar här hemma som jag har världens finaste dagmatte åt. Nu har det inte varit...
2
Svar
28
· Visningar
6 402
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa På senaste tiden har jag märkt mer och mer att min hund inte vill dricka vatten. Började då hälla vatten över maten för att få i henne...
Svar
11
· Visningar
29 451
Senast: Aliil
·
Övr. Hund Har en labrador på 9 mån. Vi har precis gått klart en lydnads- och apporteringskurs, och han har skött sig väldigt bra. Idag hade vi...
Svar
6
· Visningar
2 215
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Vår lilla Ds-kille blir snart 6 månader. Han har sista dagarna börjat kissa mer, blivit lite rastlös, tvättar snoppen oftare och...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: Belethien
·
K
Övr. Hund Hej, nu hoppas jag att jag får bra feedback. Nu är det såhär att jag har gått i hundbanor att skaffa en till hund. Jag har en cavalier...
Svar
4
· Visningar
2 399
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Börjar bli lite fundersam över hur stor våran "lilla" hund eg kommer att bli. Av ren nyfikenhet ställer jag frågan här eftersom det är...
2
Svar
23
· Visningar
6 244
Senast: spinner
·
T
Hundhälsa Har en hund med artros som just nu får glukosamintillskott, Seraquin. Hade tänkt börja ge fiskolja också. Men så fick jag nys om...
Svar
9
· Visningar
2 839
Senast: Trossa
·
Hundhälsa Passade på att väga hundarna igår när vi var i djuraffären. Resultatet blev katastrof! Nanush 2,5 år (rottis/schäfer) stannade på 45,4...
Svar
14
· Visningar
2 354
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Någon som har en ovanlig ras? Kan ni inte berätta lite om eran hund i så fall? Lägg gärna in bilder också
2 3 4
Svar
61
· Visningar
61 827
Senast: Glimfeather
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!