Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Hundhälsa Hej! behöver lite idéer på vad jag kan göra... Har en tik på 16mån. Har sen hon varit liten varit knepig med maten... men sen vi...
Svar
14
· Visningar
4 134
Senast: Rose
·
T
Övr. Hund Sitter och läser igenom regelverket för rallylydnad och blir inte klok på en sak. Man får ju inte ha godis SYNLIGT på banan - men får...
Svar
6
· Visningar
2 871
Hundhälsa När vågar man släppa sin färdiglöpta bland andra hundar igen? Då menar jag på typ rastplatser? Jag är så bekväm med mina kastrerade...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Undrar om det finns någon/ra med räddningshundar här, eller som håller på att utbilda sina hundar till det? :( Är väldigt intresserad...
Svar
16
· Visningar
1 955
Senast: mango
·
L
Övr. Hund Jag letar som en toker efter ett brunt läderhalsband ifrån Dyón. Det finns på deras hemsida och jag har letat hos varenda återförsäljare...
Svar
11
· Visningar
1 027
Senast: Loijzan
·
Övr. Hund Nu ska vovven börja åka MC med husse tydligen :D Hunden är helt galen i allt som rör sig med motor, bilar, lastbilar, skotrar...
Svar
11
· Visningar
11 013
Senast: Xoya
·
Hundhälsa Min tik älskar att följa med på cykelturer men tyvärr tillåter inte hennes höfter längre färder. Själv gillar jag att cykla långt och då...
Svar
8
· Visningar
5 451
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Har planer på att köpa en till hund så smånigom, har i dagsläget en tik på 2 år och en på 12 år. 12 åringen är jag inte alls orolig...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: a-s
·
Hundavel & Ras Jag har letat efter en hundras till mig hur länge som helst känns det som nu, men jag hittar verkligen inget oss. Så jag tar hemskt...
Svar
0
· Visningar
752
Senast: iska
·
J
Övr. Hund Det är ju bara ett inträdesprov, och vägen till färdig räddningshund är lååång. Men i hans grupp var det bara han och en hund till som...
Svar
12
· Visningar
2 919
Hundavel & Ras Jag behöver hjälp med att klura ut vilken av schäfer,vit herdehund,aidi och riesenschnauzer är enklast att ha som första hund. Har hört...
Svar
7
· Visningar
1 285
Senast: vallhund
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 748
Senast: Shark
·
Hundavel & Ras Ännu en rasvalstråd :D Nu har vi bestämt oss, det ska bli en hund till! Men vad? Vi har hela tiden kännt att vi vill ha en liten hund...
2
Svar
36
· Visningar
4 696
Senast: Hundarna
·
Hundavel & Ras hej! en framtidsdröm jag har är att skaffa mig en liten lagom stor hund. det lär inte bli inom närmsta året troligtvis, men på längre...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: yennork
·
Övr. Hund Apropå alla diskussioner om dominans, hierarki osv. Filmad föreläsning med Per Jensen i Dominans och social organisation hos hundar.
5 6 7
Svar
126
· Visningar
8 299
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Min granne skaffade för några veckor sedan en valp, den har han sedan start satt i hundgård då och då. Den lider uppenbart av...
Svar
4
· Visningar
7 027
Senast: Milosari
·
Hundhälsa En uppfödare som säljer hundar i mina trakter rekommenderar cykelmotion till valpar/unghundar med så grav HD att kulan ligger utanför...
Svar
7
· Visningar
1 372
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vår schäfer har till och från problem med klåda i sina öron. Det håller vi efter med rengöring och örondroppar och så länge vi sköter...
Svar
6
· Visningar
2 338
Senast: Berin
·
Övr. Hund Hejsan, min sambo har väldens goaste Jack Russel. En tik på knappt 2 år som hon/vi tog över från kenneln. Det finns bara ett problem. Så...
Svar
13
· Visningar
3 877
Övr. Hund Såg på nån töntfilm, "Titta han snackar del 24" eller nåt där en lyx-pudel frågar en gatukorsning vad han heter. Gatukorsningen svara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 010
Senast: REDZEPOVA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI