Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har en Jack russel på 3 år, jättesnäll och duktig, håller sig alltid till att bita och leka med sina leksaker. Har en liten kille på 6...
Svar
8
· Visningar
1 821
Hundhälsa Jag är ute på vad som känns som omöjligt uppdrag men jag gör ett försök. Jag letar efter ett färskfoder som inte innehåller kyckling...
Svar
14
· Visningar
2 073
Hundhälsa Min Jack russel har fått i sig massa stekta hamburgare ( jag vet inte exakt hur många med 5-10 st) I våras fick han akut inflammation i...
Svar
15
· Visningar
6 083
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag tror jag hittat RASEN :laugh: Släthårig Kromfohrländer. :love: Verkar såklart vara det svåraste hårlaget att få tag på! Men jag...
Svar
4
· Visningar
6 997
Övr. Hund Jag har varit borta härifrån ett tag, de flesta av er har väl säkert inte ens noterat det, men nu känns det okay att komma tillbaka och...
Svar
15
· Visningar
1 622
Senast: Mirre
·
Hundhälsa Jag har en dalmatinertik som sedan i förrgår kväll har ont i bakre delen av ryggen. Hon busade en del med vår dotter och grannflickan i...
Svar
1
· Visningar
3 568
Senast: Elma_vip
·
Hundhälsa Jag hade tänkt ge färskfoder till min blivande ( ras av mellanstorlek, 55-60 cm ) men med en frys som inte rymmer mer än min egen näve...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: Bluefish
·
B
Övr. Hund Jag har en Schäferhane på 8 månader som är en helt fantastisk hund och hade varit nästintill perfekt om det inte vore för att han har så... 2
Svar
27
· Visningar
5 073
Hundhälsa Vi har en Sheltie som är lite mer än 9 veckor och ramlade just nyss ca 40 cm! Han kan gå, äta, dricka och andas som tur är! Han fick nog...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Egentligen så vet jag ju redan vad jag vill ha... Jag har totalt snöat in mig på VW's caddy. Jag har alltid tyckt om VW, oavsett...
Svar
9
· Visningar
4 329
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Häromdagen lyckades Ixi trampa på nåt som gjorde att hon fick ett hål, ca 5-6 mm stort precis jämte den stora trampdynan på ena...
Svar
19
· Visningar
2 226
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Såg idag att båda hundarna har några röda märken. Schäfer/labradoren är rakad men har fortf en del päls så bara sett enstaka på honom...
Svar
1
· Visningar
1 084
Senast: Dessy
·
Hundavel & Ras Jag är som en del kanske märkt ganska vilse i rasträsket. Lite är jag inne på en brukshund typ kelpie eller ACD men samtidigt känner jag... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
25 165
Senast: caprilli
·
Övr. Hund Jag har vart medlem i en av sthlms brukshundsklubbar i ca 1 år men fortfarande inte tagit mig dit för att träna! :o Jag har en... 2
Svar
37
· Visningar
2 731
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Jag ska inom några veckor hämta hem en ny valp och började fundera över det här med försäkring. Och det slog mig om det är likadant inom... 2
Svar
28
· Visningar
3 233
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Undrar om det finns någon som har erfarenhet av dalmatiner? Vi har en som är två år och hur underbar som helst. Verkligen personlig...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Allt startade för ca 10 år sedan då min storebror träffade en tjej vid namn A. Hon hade då en whippethane, som jag föll pladask för! Han...
Svar
4
· Visningar
1 159
Övr. Hund Efter mycke längtande, planerande, tvekande och funderande så bestämde vi oss. En vovve ska vi ha!! Var med en gång överens om att vi...
Svar
12
· Visningar
1 478
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Ni som tycker det är fruktansvärt att ens fundera på att avliva kan sluta läsa.... Jag har en 3 årig tik, mycket stressad för...
Svar
12
· Visningar
5 733
Hundhälsa Har en väldigt kräsen hund så vilket foder som helst funkar inte. Han är en papillon och i dagsläget får han bara mottligt med motion...
Svar
13
· Visningar
1 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka