Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en väldigt kräsen hund så vilket foder som helst funkar inte. Han är en papillon och i dagsläget får han bara mottligt med motion...
Svar
13
· Visningar
1 322
Hundhälsa Sådär, kärleken är total och Bandit ska stanna hos oss för gott. Funderar på en veterinärbesiktning, för att veta vad vi köper. Han...
Svar
16
· Visningar
1 392
Hundhälsa I veckan får vi hem vår nya hund, Dogue de Bordeaux hane 16 månader. Planen är att han ska kastreras. Kan vi göra det till hösten eller...
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag har funderingar på att börja med färsk foder till min rottis/dobberman blandning då hon inte vill gå upp i vikt. Hon har känslig...
Svar
4
· Visningar
1 032
Övr. Hund Vi har nu fattat det tunga beslutet att avliva vår älskade gamla tik. Hon är 12 år och jag har haft henne sedan hon var valp. Vet...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Hej alla bukefalos-folk! Jag huserade en hel del här för några år sen, typ 4 år sen tror jag det var. Då hade jag en dvärgpinscher...
Svar
7
· Visningar
1 542
Senast: Amk
·
Hundhälsa Ja, bättre trådnamn kommer jag inte på och det är just hjälp jag är i stort behov utav. Några av er kommer kanske ihåg min tråd tråd...
Svar
4
· Visningar
1 126
A
Övr. Hund Jag har två chihuahuaor en på 6 år och en på 5 . Den äldre slickar ofta den yngre på snoppen . Vad kan det bero på ? Är det dominans...
Svar
6
· Visningar
16 358
Senast: martha
·
Hundhälsa Var i hundbutiken och hittade något som jag tidigare inte har sett, Aqua Cool Keeper produkter som ska hjälpa både hund och människa att...
Svar
1
· Visningar
1 466
Senast: Synd
·
Hundavel & Ras Jag måste också ha en rastråd nu känner jag! Att läsa om alla tänkbara raser tar sådan tid, så jag hoppas ni kan guida mig lite...
Svar
8
· Visningar
2 146
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Min kille har fått väldigt torra tassar och det gör ont när han går på asfalt och han nästan haltar, men så fort han går på gräs, sand...
Svar
17
· Visningar
13 561
Senast: fjolltroll
·
Hundhälsa Den lilla jack russelln vill helst inte gå i trappor, det har jag vetat sedan han kom. De senaste dagarna har han varit hos MimiFly på...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund När det kommer till lydnadstävling så står det ju klart och tydligt i reglerna att löptik EJ får deltaga (med undantag för...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
13 187
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Hej, Skulle vilja ha hjälp med hur man på ett snällt sätt får två okunniga killar i 23års åldern att förstå att rottisen dom har, som...
Svar
19
· Visningar
2 547
Övr. Hund Hej! Är det nån som tävlar för appellen eller lägre här inne? jag tävlade appell sök igår och fick ihop 217,5 poäng, men nu blir det...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Ciilia
·
Övr. Hund Jag tycker nu mitt problem med hundmöten har eskalerat med hundarna. Den lilla har alltid haft mer eller mindre problem, den stora har...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
15 037
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Får börja från början. Enda sin min hud har varit liten har hon alltid rest ragg när hon hälsar på andra hundar. Och sen har hon gett...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Aliil
·
M
Hundhälsa Jag är en tjej pa 19år och bor tillsammans med min pojkvän i en 3rums lägenhet 46kvm och vi vill skaffa en cairnterrier. Jag börjar...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Först och främst vill jag bara poängtera att jag inte är ute efter en jakthund och att jag anser att hundarna ska användas till det de...
Svar
19
· Visningar
1 662
Senast: vallhund
·
S
Övr. Hund Brukar hundar ha kompisar? Våra grannar bor ca 100 m från oss och vi har vars en liten hästgård. De skaffade en hund och den och vår...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025