Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en tax som lätt lägger på sig och får james som torrfoder. Men sen har en blandras som gick ner lite i vikt istället för att...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Vad behöver jag fixa för att ta hundarna till Danmark? De har nyligen lättat på reglerna om rabiesvaccinet tror jag(?), men de måste väl...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Eftersom mina hundar badas max 2 gånger per år så har jag ärligt talat inte brytt mig om att ha hundschampoo till dem utan använt...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Vi har en 4 ½ månaders valp som tycker det är skitkul att jaga bilar och kastar sig i kopplet efter dom. Nu har vi gjort så att vi ger...
2
Svar
27
· Visningar
6 988
Övr. Hund Jag har en dansk/svensk gårdshund på cirka 1,5 år. På många sätt är hon en underbar och mysig hund men hon har vissa beteenden som jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 112
Senast: martha
·
Hundavel & Ras Nu har vi en golden och en Rottweiler och antingen blir det en Ridge eller en Schäfer när dessa 2 har gått bort. Minst 5 år fram i...
2
Svar
22
· Visningar
3 452
Hundhälsa Jag trodde att jag bestämt mig, men nu har jag ändå beslutsångest deluxe och behöver nog bolla tankar med någon annan än uppfödaren...
2
Svar
35
· Visningar
6 433
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vart kan man köpa dessa? Finns dom i ngn djurbutikskedja eller bara på nätet? Kanske ska förtydliga :) En sele där man alltså fäster...
Svar
10
· Visningar
2 176
Senast: Shark
·
Övr. Hund Tänkte att det är dags för en buketräff igen, var så trevligt förra gången. Är det någon som har lust att ses nån gång de kommande...
Svar
15
· Visningar
1 086
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej! Jag har två hundar: en tax som älskar klicker och bjuder på mycket själv och en omplaceringsblandras som lägger sig ner så fort...
Svar
16
· Visningar
1 470
Senast: rahl
·
Hundhälsa Min hund lossar EXTREMT med hår, året om. Det går inte att klappa på henne utan att man blir full med hår. Dammsuger 2ggr/dag för att...
Svar
7
· Visningar
2 155
Övr. Hund Halsband som minskar risken för att din hund eller katt ska bli biten av fästingar eller andra insekter. Aktivt under ca. 3 månader...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Venga
·
Hundhälsa Nu är jag i farten igen, blir inte bra för våran vovve! :crazy: Vi var till veterinären i Onsdags då han vart halt i kanske en vecka...
Svar
6
· Visningar
9 499
Hundhälsa Jag har en russel hane som är 5 år. Fick hem honom på foder när han var 9 månader, tanken var att han skulle bli utställnings/avels-hund...
Svar
4
· Visningar
1 347
Senast: Fille
·
Övr. Hund Vilka platser rekommenderar ni att besöka som tillåter hundar? Gärna i Mellersta Öland (Färjestaden/Mörbylånga). Vilka strövområde är...
Svar
14
· Visningar
3 239
Senast: rahl
·
Övr. Hund Jag kan ta kritik, jag anser kritik vara nödvändig och något man lär sig av! Men igår när vi hade avslutning på grundkursen försvann...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 192
Senast: Shark
·
Övr. Hund Hu mycke ska ja ge min 36 kg hund?! en hel? halv?
2
Svar
23
· Visningar
30 563
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Blev lite nyfiken pga min andra tråd på vad ni på buke anser om detta. Jag själv skrev detta i andra tråden (för lat för att skriva...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
19 410
Övr. Hund Utanför huset, kl 15, jag hade kl ställd på 16 istället för vanliga 17, eftersom jag hade ett ärende att göra före arbetet. Utanför...
Svar
9
· Visningar
2 202
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hej nu är de så att jag och min bästis tänkte skaffa hund tillsammans, vi har hittat en trevlig och nu undrar jag går det att ha hund...
2
Svar
23
· Visningar
2 470
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka