Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ni som är foderkunniga. Vad anser ni om att ge Vom og hundemat till valpar? Det rekommenderas väl att inte ge en högra Ca/P-kvot än...
Svar
11
· Visningar
4 155
Senast: nilie
·
Övr. Hund Än är det ju inte riktigt dags ännu iallafall inte här uppe i norr men man kan ju lika gärna vara ute i god tid. Ni med långhåriga...
2
Svar
33
· Visningar
3 735
Senast: KrullTroll
·
Övr. Hund Vad menas med Priser och Plaketter på utställning, kan vem som helst gå in och köpa p&p eller är det för de som har vunnit något...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: igbest
·
Övr. Hund Djur (i detta fall hund) spöken, finns dom tror ni? Själv tror jag på spöken, andar, energier vad man nu kan kalla dem men tror...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vi har tingat oss en liten gordon setter-tik för avhämtning här i sommar och eftersom jag nu sitter och roar mig med onlineshopping så...
2
Svar
20
· Visningar
4 362
Senast: Jenka
·
Hundhälsa LÅNG LÄSNING! Hejsan! Min pojkvän skaffade sig en hund, eller nu är det väll våran men på papper är det hans hund. Jag har en äldre...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 521
Senast: Loppe
·
Övr. Hund För några veckor sen togs det tunga beslutet att ta bort familjens äldsta hund, 12 år gammal. Detta var en stor sorg för hela familjen...
Svar
3
· Visningar
1 070
Hundhälsa Hur många av er (era hundar) har erfarenhet av epulider? Min boxer hade ju rejält med dem för 2 år sedan och fick dem bortopererade med...
Svar
7
· Visningar
11 817
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Vi har en lång semester framför oss och vill tillbringa den med vår valp på fem månader. Både jag och min sambo uppskattar natur, mat...
Svar
8
· Visningar
3 667
Senast: Amk
·
Övr. Hund Jag har en 10-årig katt på deltid och nu ska jag och min sambo skaffa en hundvalp om två veckor. Hur introducerar jag bäst djuren för...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Thalia
·
Övr. Hund http://www2.blocket.se/news?id=286502,286499&ca=22&cg= :crazy: Synd att det inte fanns så mycket mer att läsa om just detta, det...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Hittar egentligen ingen bra rubrik, men jag älskar att fundera och analysera saker och ting. Jag har haft ganska många djur genom...
2
Svar
22
· Visningar
2 229
Senast: Miedo
·
Övr. Hund Detta fick jag på fejjan i dag och för mig var det helt nytt. Vilken bra grej! Om alla kände till detta skulle livet bli mycket enklare...
2
Svar
38
· Visningar
3 114
Senast: Disen
·
Övr. Hund 45 går direkt bort, den kommer för nära frambenet och är svårt att ta på. Gapar inte 60 för mycket? 45 60
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: rahl
·
M
Övr. Hund Hej, jag har en lite chihuahua papillon kille på 5 månader som aldrig slutar kissa och bajsa inne. Han har blivit duktigare sen vi fick...
Svar
13
· Visningar
7 475
Senast: dpmatte
·
J
Hundhälsa En liten fråga. Min hund har sista tiden börjat slicka sig en del på snoppen? Min tanke var om det kan vara svamp pga att han går på...
Svar
3
· Visningar
13 204
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Vi har ju blivit med pälsras och för att hunden ska få leva ett aktivt, normalt hundliv trots päls och regn så inser jag att en...
2
Svar
35
· Visningar
5 285
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Funderar på att köpa en till hund nästa sommar och har siktat in mig på två raser jag tycker är intressanta! Welsh corgi cardigan (den...
Svar
18
· Visningar
13 414
Senast: Ilione
·
Hundhälsa Vill passa på att be er hundägare att hålla noga koll på era hundar! Ormarna är i farten och ligger ute och solar. Vad jag förstått är...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 384
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Ska ställa ut min aussie senare i sommar, och behöver inhandla något bra schampo. Min lilla skrutta kommer möta ett gäng pälsmonster och...
Svar
8
· Visningar
1 573
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka