Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag har länge funderat på att ha hund men inte förrän nyligen har jag börjat känna att det faktiskt är möjligt att det kommer att hända...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Min hund är tokig i kaffe! Hur påverkar det hundar? Någon mer som varit med om att hunden dricker kaffe?
Svar
16
· Visningar
10 311
Senast: Raja
·
F
Hundhälsa Vad anser ni anses vara en oacceptabel hundhållning? Anledningen till att jag frågar är en bekant som enligt mig har en väldigt... 2
Svar
21
· Visningar
2 684
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Jag har haft en likadan tråd uppe för ett par år sedan, men känner att jag behöver lite mer input om vilken ras som kan vara lämplig... 2
Svar
21
· Visningar
10 805
Senast: Carolininen
·
Hundavel & Ras Tar denna fråga väldigt luddigt och odetaljeat, då jag inte vill peka ut denna människa.. Hamnade i tvist med en människa...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Kaluna
·
Övr. Hund min dröm är att jobba med hundar men det verkar vara en sån extrem begränsad arbetsmarknad. vad finns det för jobb som har med hundar... 2
Svar
34
· Visningar
5 130
Senast: Migo
·
Övr. Hund Nu ska jag snart få hem min älskade valp ! En dvärgspets/papillon tik på 8veckor :love: Men jag har ingen aning om vad jag ska döpa...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag bor ute på landet i ett eget hus utmed en stor väg där folk går titt som tätt. Grannarna bor några hundra meter ifrån mej och dom... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 688
Senast: Satis
·
Hundhälsa Detta gäller en beligsk vallhund som är 8 år. Sen 2-3 dagar tillbaka har han en stor ca 5x5 cm stor böld/knöl på benet, den är inte mjuk...
Svar
1
· Visningar
1 811
Senast: Kilauea
·
Hundträning Kom inte på nån bättre rubrik. Jag stod och tittade på en elit-tävling i helgen och reflekterade över glädjen alla ekipage hade när de... 2
Svar
34
· Visningar
2 940
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag och en väninna satt och pratade djur. Hon ska skaffa sig en valp, och det blir hennes första hund. Hon har hittat en ras som passar...
Svar
12
· Visningar
2 139
Senast: alazzi
·
J
Hundhälsa När jag kom hem från min semester och hämtade min hund hade han fått ett sår på benet. Enligt min farmor som passade honom så tror hon...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Det känns som att det har tagit stopp i min och Turbos utveckling. Han har lärt sig det mesta inom allmänlydnad tycker jag, stanna...
Svar
4
· Visningar
1 267
Senast: Lady_A
·
Hundträning För att göra en lång historia kort. Vi har en 6-årig korthårig vorsteh som blev påkörd 2/6 och fick en ful fraktur i ena armbågen...
Svar
0
· Visningar
1 493
Senast: Vorsteh
·
Hundhälsa Hur lätt bränner sig hundar? Behöver man ha koll? Har en vit kille som är rosa kring ögon nos och mun, idag har det varit strålande...
Svar
4
· Visningar
2 812
Övr. Hund Behöver lite tips och råd ang aktivering av hund! Tanken är främst att hunden ska bli mentalt trött och få jobba lite under den tid den...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: Millisan
·
Hundavel & Ras Vi har haft en golden retriever som vi fick ta bort för ett tag sedan. Vi skulle vilja skaffa en ny hund i ungefär den storleken som en...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Vad kan man göra för att undvika att en hund blir vaktig i sitt nya område och hem? Vi har precis flyttat till ett nytt bostadsområde. I...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: martha
·
Hundhälsa Hur ser våtexem ut? Min valp har fått kliande plitor på insidan låren. De ser ut ungefär som små finnar. Han gnager en del på dem när...
Svar
10
· Visningar
3 211
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Det är alltid lika kul med roliga bilder på era hundar! Vet inte om det finns en tråd med liknande "inriktning" men det finns aldrig för...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka