Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Efter en jobbig graviditet tog jag idag tag i hundelen av mitt liv och anmälde mig och staffen till en förberedande tävlingslydnad-kurs...
Svar
9
· Visningar
1 138
Övr. Hund Sitter och funderar på vart hjälpsamheten i samhället har tagit vägen!? För ca 10 år sedan kom en hund springandes över åkrarna hemma...
Svar
11
· Visningar
1 946
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Vi har tidigare haft olika typer av draghundar (kört hundspann) men nu inte haft hund på 7 år. Vi har 2 barn som är 10 och 7 år, bor på...
Svar
14
· Visningar
2 392
5
Hundträning Jag har en borderterriertik på 12,5 år som är hur pigg och alert som helst. Tyvärr halkade hon i januari och har mer eller mindre vilat...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: Ravishing
·
Hundavel & Ras Hej Jag är sugen på att skaffa mig en liten sheltie :banana::banana: Så alla ni som har erfarehet av rasen kan väl skriva lite om...
Svar
10
· Visningar
3 548
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras Min syster och hennes sambo funderar på att skaffa hund :) sambon jagar, älg och rådjur, och vill ha en jakthund. Syrran vill ha en hund...
Svar
6
· Visningar
2 817
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag har röntgat min hund (2,5 år), både höfter och armbågar. Resultatet blev HD Grad A och ED 1. Han är UA vänster och LBP höger. Vad...
2
Svar
27
· Visningar
6 404
Övr. Hund Min nya söta omplaceringshund visar sig vara en rymmare av stora mått nu när hon blivit lite varm i kläderna...
Svar
16
· Visningar
2 187
A
Övr. Hund Hej! har en lite fråga och skulle vara glad att få hjälp! Non som har en Berner senner hund? hur är denna hund? är jätte sugen på att...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Vad ska jag göra? Vi ha en hane på 4år. En stor hund som i vanliga fall är väldigt snäll, han är lite mesig av sig och tar ofta åt sig...
Svar
10
· Visningar
3 333
Övr. Hund Satt och funderade på det här med "koppeltvånget" 1 mars - 20 augusti. Hur många hundägare är det egentligen som håller sig till det...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 883
Hundavel & Ras Jag är uppvuxen med hundar och har hjälpt till mycket med "problemhundar" så vana har jag. Min sambo har ingen erfarenhet alls, men är...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 971
Senast: Arwyn
·
Övr. Hund https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intervet.tickfinder Bra initiativ!
Svar
6
· Visningar
1 106
Övr. Hund Haha, bara för rolig film:rofl: http://www.youtube.com/watch?v=GCM0phNqL0g&sns=fb
Svar
9
· Visningar
1 309
Senast: Aliil
·
Övr. Hund Hur bygger man på enklast sätt en isolerad, och gärna uppvärmd hundkoja? Vilken uppvärmning är lämplig om man tänker att det ska vara...
Svar
1
· Visningar
1 386
Senast: vallhund
·
Svar
10
· Visningar
1 348
Senast: Lager
·
K
Hundhälsa hej! Jag har en hund som alltid har varit mkt nervös och stressad. Detta har jag genom träning (hos utbildade hundinstruktörer...
Svar
14
· Visningar
18 044
Senast: Kuddeavsten
·
Övr. Hund Hörrni, hur går ni tillväga för att lära vovven åka tåg? Det är inte tunnelbana utan vanligt tåg, bor i norrland. så det är ju ganska...
Svar
16
· Visningar
2 454
Senast: GotAsecret
·
Hundavel & Ras Hur normalt är det att en schäfertik är 70 cm hög? Har nämligen en tjej som är så stor. När vi hämtade henne som valp så såg man ju att...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 322
Senast: SeaSalt
·
Hundavel & Ras Har en schnauzer på en av min kurser som håller på att ge mig gråa hår. Schnauzer, hane, P.S, 10 månader och han är "all over the...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 865
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI