Sv: Fått ben, morrar Och reser ragg
Om jag säger att månen är grön, vill du inte då ha min källa för.det? Jag säger att jag gärna kollar igenom era teorier helt fördomsfritt genom att få läsa era vetenskapliga artiklar med metodik och sen skriva kort om hur jag och andra anser att validiteten kan stärkas.
Jag kan ju inte leta en artikel bland 1 miljon, det faller ju på sig själv. om ni ska börja meta artiklar på att månen är grön bland dom 10 miljoner vetenskapliga artiklar det finns, så tar det ju en jävla tid.
Ni läser fel hela tiden dessutom. Cm är ej vetenskaplig. men visst ifrågasätter jag elhalsbandet han använt i ETT program. kanske finns en anledning till varför det bara finns i ett program också?
Har ni en enda vetenskaplig artikel så är det väl inte så svårt att länka den, är det? Som sagt, även om jag söker på ett namn så kanske jag måste gå igenom hela den personens forskningskarriär för att finna den enda lilla artikel ni menar. har ni någonsin själva pluggat med referensteknik? Då vet ni att ni får u på en gång då det inte finns en referens till något som ni säger är vetenskapligt.
Ni kan säga vad ni vill vetenskapligt, men när jag frågar om en enda referens så kan ingen hitta en enda. ge namn och böcker. pippi långstrump handlade om världens starkaste flicka. ge mig en enda länk till all den forskning ni sitter på om att artdominans ej även existerar mellan arter för att motbevisa mig. det enda jag sett pekar ju på motsatsen.
btw, min lilla sheltie har en gång uppvisat ett dominansbeteende mot mig. när den klättrar upp på ett ben som en hanhund kan göra när den är skrämmande pilsk. varför gör.en tik det? Tanten sa att det var ett dominansbeteende.
Så, om ni vill kalla er vetenskapliga så länka något vetenskapligt.