Sv: Fått ben, morrar Och reser ragg
Definitionen av korrigering är väl andå en bestraffning. jag tar bort något, det är negativ bestraffning, men likväl en bestraffning. korrigering. exakt det cm använder sig av. är det ingen som anser att korrigeringen är dålig för hunden helt olötsligt, eller tänker ni på att slå en hund när jag skriver korrigering? En korrigering tillrättar ett oönskat beteende, och jag har hela tiden sagt att det inte behöver vara skadligt alls. canisanhängare menar väl på att det är skadligt?
Vidare, ni som påstår att dominans mellan arter ej existerar, hur skulle ni förklara dominansbeteende hajarter emellan, som min vetenskapliga länk hänvisar till och bevisar finns? Den har visat redan för 25 år sen att dominans mellan arter visst kan uppstå. nu vet jag inte hur gammal canismetoder är, men om dom kom efter -85 så bör dom ju ha försökt falsifiera att dominans mellan arter ej finns.
Och där var vi från början. hur kan man valitt bevisa att dominans mellan arter ej existerar? Jag har hävdat att det ej går att bevisa valitt, men däremot har det gått att bevisa att dominans mellan arter visst existerar.