Sv: Fått ben, morrar Och reser ragg
Skärp dig!
I inlägget efter att du påstod att du inte kunde öppna den så postade jag en alternativ adress åt dig, varför läste du den inte?
Länkarna var inte menade som vetenskapliga, utan mer för att slippa skriva en uppsats som svar på ditt inlägg om snusk på din superdyra ryamatta nr 142.
Har du problem med vem som svarar vem så föreslår jag att du ändrar dina inställningar till trådad visning, fast jag misstänker att du enbart är ute efter att tjaffsa o inte ens läser inlägg innan du svarar.
http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/10236240109379065
där är en vetenskaplig undersökning som påvisar att det finns dominans mellan olika hajarter. så, då är det etabliserat att det existerar.
jag har läst vallhunds länkar, men den ena fungerade inte och den andra var inte vetenskaplig för fem öre. då skrev vallhund (såvida jag inte blandar ihop hen med någon annan) att artiklarna inte var vetenskapliga.
alltså kvartstår det, jag är den enda som faktiskt har kunnat länka till en vetenskaplig artikel som bevisar det jag påstår, att det finns dominans mellan arter.
sen så har jag skrivit om och om och om och om (och om) igen att cm aldrig säger sig vara vetenskaplig. när ska folk fatta det?
Skärp dig!
I inlägget efter att du påstod att du inte kunde öppna den så postade jag en alternativ adress åt dig, varför läste du den inte?
Länkarna var inte menade som vetenskapliga, utan mer för att slippa skriva en uppsats som svar på ditt inlägg om snusk på din superdyra ryamatta nr 142.
Har du problem med vem som svarar vem så föreslår jag att du ändrar dina inställningar till trådad visning, fast jag misstänker att du enbart är ute efter att tjaffsa o inte ens läser inlägg innan du svarar.