Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min sambo råkade köpa kycklinghalsar (vet inte vad han tänkte på), vi är itne så intresserade av att äta det. men kunde jag koka dem o...
Svar
6
· Visningar
5 675
Senast: fetange
·
Hundavel & Ras Har just kollat en tråd med raser som folk inte gillar. Det var många, kan jag säga. Så då undrar jag: vilken ras gillar du och varför.
2
Svar
23
· Visningar
1 727
Senast: fejt
·
F
Övr. Hund Vilken/vilka raser skulle du aldrig kunna tänka dig att ha? Och nu menar jag inte personlighetsmässigt eller så, utan nu får vi vara...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
21 766
Svar
126
· Visningar
7 111
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund En ovtjarka, fem år gammal import som varit i Sverige i två dagar är på rymmen. Hen har varit stressad sedan hen kom till Sverige. Finns...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
14 259
Senast: Cao
·
Hundhälsa Våra stackars tik har ännu en gång dragit på sig nått skit. Hon har antagligen vrickat leden ovanför tassen (vet ej vad de heter men typ...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: LuckyMe
·
Hundhälsa Så blev det Stronghold till Beauceronen i alla fall, sedan vi uteslutit foderallergi etc och blev alltmer säkra på Rävskabb (som andra...
Svar
5
· Visningar
1 715
Senast: snorp
·
Hundavel & Ras Kom att tänka på detta idag... SKK har ju de flesta hundarna kategoriserade efter typ eller användningsområde. Tax, terrier, vinthund...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Kommit över en del artiklar som diskuterar de mentala skillnaderna mellan "vanlig" labrador och jakttypen. Står bl.a. att showlabbehanar...
Svar
18
· Visningar
1 424
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Har en treårig Fransk Bulldog, världens snällaste hund, men han blir på tok för glad när det kommer gäster hem till oss. Vilket nu...
Svar
7
· Visningar
1 739
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Hej Vi har en drygt 1 år gammal pomeranian(75%)/yorkie(25%)-blandrashane som nyligen genomgått 2 operationer för patellaluxation. I...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa För ett år sedan fick min chihuahua problem med bajseriet. Det tog längre tid för henne att bajsa och hon började även pipa till när hon...
Svar
3
· Visningar
4 347
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Vi fick hem vår labbe-valp för några veckor sedan och han har nu hunnit bli snart 4 månader. Han är en trevlig individ som är lyhörd och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 699
Hundhälsa Upptäckte igår att Alice börjat läcka bajs! Det verkar som att det läcker lite hela tiden, bajset är mörkbrunt/grönt i färgen. Och...
Svar
8
· Visningar
3 140
Senast: GardenAngel
·
Övr. Hund Hej :) Jag har en Tollare på 10 månader. Vi började med ensamträningen när han var ca 11-12 veckor med sekunder, minuter, som sedan...
Svar
6
· Visningar
1 077
Senast: LH90
·
Övr. Hund Jag är lite fundersam på det här med längd på promenader. Jag tycker det verkar som folk går så långt, gör verkligen alla det, eller...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 810
Senast: Sonic76
·
Hundhälsa Hej alla duktiga hundmänniskor! Nu hoppas jag verkligen att jag kommer till sinnes ro... Jag och min sambo har en corgi hanne på tio...
2
Svar
37
· Visningar
3 046
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min lille hund (ca 38 cm hög, 15 kg tung, blandras mellan dansk-svenskgårdshund och jackrussel) har ibland svårt för att hoppa in i...
Svar
11
· Visningar
752
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej jag har en fila brasilero tik och undrar vilka länder jg inte får ha henne i.
2
Svar
31
· Visningar
3 165
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Jag har tänkt para min schäfertik och vill ha tips vad jag kan tänka på gällande allt. Vi har hittat en bra hane, frisk och bra...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023