Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ibland känner jag att jag skulle behöva få några fler bra sätt att belöna. Inspirera mig? :)
2
Svar
27
· Visningar
1 791
Hundhälsa Hunden är 8 månader och har åkt bil ett fåtal gånger och kommer nu behöva åka bil dagligen, men den är mycket åksjuk och dregglar stora...
2
Svar
27
· Visningar
6 713
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Det är någon som har lagt ut hundgodis med glykol i här i stan :cry: Men nu läste jag precis att en annan hund dött, den ska ha fått i...
Svar
8
· Visningar
1 603
Hundavel & Ras Fick en fråga av min mamma vad det kan vara för ras på dessa hundar. Har inte sett de själv utan bara fått de beskrivna för mig. Stora...
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hejsan, Hm, jag undrar lite om det här med import. Numera när man inte längre får flyga hem en hund vid 8v ålder utan måste vänta till...
Svar
12
· Visningar
1 400
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Hej! Har problem med vår 8 veckors valp, som springer runt hemma och gnäller för till synes ingen anledning. Han har varit hos oss nu...
2
Svar
24
· Visningar
7 168
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Min ettåring är fruktansvärt torr i huden och kliar sig mycket. Nu har hon även fått skavsår på tassarna vilket jag misstänker är...
Svar
18
· Visningar
3 152
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Hej Min syster och hennes sambo har precis fått hem en omplaceringhund, grand danois. De fick med någon slags billigt torrfoder som...
Svar
4
· Visningar
663
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Tankarna börjar snurra lite i huvudet och jag vet att jag kan få svar på torsdag när vi är hos veterinären men tills dess så kommer...
Svar
15
· Visningar
2 802
Senast: snorp
·
Hundavel & Ras Verkar inte gjort bra ifrån sig i Norge. http://www.bondebladet.no/nyhet/slovakiske-vokterhunder-klarte-ikke-gjeterjobben/ Någon som...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Líf
·
Hundhälsa Inte alls trevligt och ännu mindre om man en gång haft en hund som råkat ut för det. Ni kanske kommer ihåg min ena hund som var en vecka...
Svar
16
· Visningar
1 395
Övr. Hund Kan ni som har erfarenhet av att importera hund berätta lite om hur det gick till? Hur visste ni att kenneln var seriös? Vad hamnade...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 021
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vad har ni för halsband till era hundar? In med bilder (gärna med tillhörande hund :D)
2 3
Svar
41
· Visningar
14 692
Senast: Nikkis
·
Hundavel & Ras Sist författade jag en tråd om våran vita herdehund, och efter ett samtal med skolan, och deras instruktörer där dottern och hunden bor...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 257
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Jag har precis köpt en kombi, och skulle vilja skaffa en säker transportbur till min storpudelhane till den, och nu funderar jag lite på...
Svar
10
· Visningar
10 317
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Vänder mig till er för lite tips och råd :) Har en hund på fem år som är av den lite nervösa typen. Under "spökåldern" hade han en del...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Efter att ha pratat lite med rasfolk inom min ras där jag till största delen slagit handflatan i pannan så tänkte jag att en ny tråd...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 486
Senast: Bri
·
Övr. Hund Har en kompis som kommer att arbeta utomlands i tre månader. Han har ingen som kan ta hand om hans hund, vill inte ge bort/sälja den...
Svar
19
· Visningar
2 378
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Är det några här på buke som är ute och vandrar med era hundar? Vart har ni vandrat och vad har ni med er när ni är ute? Jag är himla...
2
Svar
31
· Visningar
2 580
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2