Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en schäfer på 17 månader. Hon har bra nerver och är allmänt väldigt självsäker, aldrig reaktiv eller långvarigt rädd. Vi träffar...
Svar
18
· Visningar
1 869
Senast: Maddox
·
Hundavel & Ras Hej! Ni har säkert sett hundratals av dom här trådarna, ni har säkert också sett hundra av dom här trådarna som börjar med "Ni har...
Svar
17
· Visningar
1 918
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Vill inte spamma snackistråden, så gör en ny tråd istället. Ixi ska till veterinären i morgon och plocka bort en tand. Men jag, smart...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: Meibla
·
T
Övr. Hund Har letat lite bland alla trådar, men inte hittat någon liknande så jag gör en ny.. ;) Jag har en amstaff hane på 3 år, som kissar...
Svar
15
· Visningar
5 324
Övr. Hund Hej jag har varit på ett kpt samt utredningshem i 16 månader . Har en kinesisk nakenhund som kvinnan som tar hand om ger inte min hund...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Någon vaken? Hunden sprang in i sadelkammaren och käkade en jäkla massa hovfett. Nu har det RUNNIT hovfett där bak eftersom det är...
2
Svar
37
· Visningar
3 770
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Varför är det ibland fyra domare som dömer brukstävlingar :confused:? Det vanliga är ju två?
Svar
5
· Visningar
615
Senast: Lona
·
Hundhälsa Min tik är nu kastrerad och jag skulle igår plocka bort plåstret. Men det gick inte, det sitter stenhårt. Ett hörn hade lossnat så jag...
2
Svar
22
· Visningar
24 035
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 340
Senast: soom
·
Övr. Hund Vad har ni för rutiner kring rastningar? Hur långt går ni när syftet bara är att hunden ska få kissa och bajsa? Vilken tid tar ni sista...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 987
Senast: almitra
·
  • Omröstning Omröstning
Hundhälsa Som frågan lyder. Lade till ofta eftersom jag inser att de flesta hundar säkert snarkar någon gång under sitt liv och jag är mer nyfiken...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 031
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa min hund har idag fått en stor böld vid rumpan, antagligen en fistelgpång... Heter det så ? Hon har haft det innan. Vad ska jag göra...
Svar
8
· Visningar
7 350
Senast: Lona
·
Hundhälsa blir så trött, ledsen och beskymmrad. Detta blir ett lång och kanske något virrigt inlägg Min fina fina vän dras med en hel del rädslor...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 361
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Min bästa kompis pluggar i Polen och har lämnat sin hund till ett pensionat över påskhelgen då hon ska hem till Sverige. På pensionatet...
Svar
8
· Visningar
1 135
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Nån som har gammelhund med diabetes? Tant har kissat typ varannan timme nu visa perioder. Varit hos vet under två veckors tid och kollat...
Svar
3
· Visningar
2 121
Senast: LaMagia
·
Svar
19
· Visningar
1 575
Senast: Sleepy
·
Övr. Hund Jag blir avundsjuk på andra hundträffar som planeras här; finns det några bukefalister med hund som bor i Dalarna eller inom rimligt...
2
Svar
31
· Visningar
1 369
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Omröstning Omröstning
Övr. Hund Jag blir ju nyfiken. Vad gör ni när ni inte jobbar? Oavsett om hunden är med på jobbet eller inte. Jag skrev upp alla varianter jag kom...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 002
Senast: Joelina
·
Hundhälsa Min hund har fått ett aterom, en inflammerad talgkörtel som jag förstod det. Den sprack upp och det har runnit ut en massa gegga...
Svar
13
· Visningar
3 767
Hundhälsa Vi har börjat märka vissa ålderstecken på våran hund (12 år gammal schnauzer), bland annat är han väldigt beroende av mina föräldrar, om...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka