Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vilken summa känns rimlig att betala för någon som tar en kissrunda på lunchen med en liten Bostonterier?
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Lyraolissy
·
Övr. Hund Hur tänker du lägga upp tävlingssäsongen? Lägger du upp en plan utifrån dina mål för året eller tar du en tävling i taget? Förra...
Svar
13
· Visningar
763
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag har en finsk lapphund, kastrerad hane 6 år. Normalt så brukar han vara i full gång med urfällning nu. Alla år innan (även som...
Svar
1
· Visningar
1 167
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Hej! Min unghund har torra trampdynor, vad brukar ni göra åt det? Salva, andra tips?
Svar
9
· Visningar
3 666
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras hej! Den 9:onde juni åker vi och hämtar våran åttaveckors valp. Jag undrar hur mycket hjärnarbete en labrdor behöver (jakttyp) från...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Emmsan100
·
Hundhälsa Liten bakgrund: Leon 8,5 år hade det inte optimalt under tiden då jag var sjuk o inte kunde ha honom hemma, detta var närmare under 1,5...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Tycker ni att man bör avmaska sin hund mot dvärgbandmask även om man inte bor i de berörda områdena som man har hittat dvärgbandmask...
Svar
16
· Visningar
931
·
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo är relativt nya adoptivägare (sen ca 7 mån) till en kastrerad bullterrierkille på 2.5 år. Vi trivs jättebra ihop... 2 3
Svar
41
· Visningar
18 968
Senast: SandraM
·
Övr. Hund hej, vi hämtar våran valp om en månad (En låååååång månad) men jag undrar om vi måste sätta upp staket. Vi bor långt ute på landet med... 2
Svar
26
· Visningar
1 458
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag vet att en liknande tråd funnits förut, men kan inte hitta den nu. Men om en hundägare dör, hamnar i koma på sjukhus eller liknande...
Svar
15
· Visningar
2 137
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Bakgrund: Detta rör en väns hund, hunden är av amstaffsort och har ett rörigt förflutet. Min vän är sista chansen för hunden. I familjen... 2
Svar
37
· Visningar
3 043
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Jag har nu flyttat ut på landet och tänkte skaffa en lite större hund (20-40 kg) som man kan ha med i stallet och på ridturen. Så ska... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 454
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Skriver här inne ihop om att få lite hjälp i mitt rasval! Velar lite mellan Heelern och Sheltien, i mina ögon två underbara raser. Det...
Svar
6
· Visningar
1 436
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 650
Senast: mmbot
·
Hundavel & Ras Hur pass illa är en 5a på skott, beroende på vilken ras det är? Är det alltid "köp inte valp därifrån" eller kan det bero på rasen och... 14 15 16
Svar
313
· Visningar
17 485
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag ska sluta spamma snackistråden med norgebilder. Nu blir det en egen tråd! Hundarna och jag är på norska västkusten, några mil söder... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 276
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag sitter här och är smått chockad. Tidigare idag så tog en bekants stora hund (grandistik på 55 kilo) tag i en av sina flockmedlemmar... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 439
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Leon sjunger duo med Freddy Mercury så fort han får chansen.
Svar
5
· Visningar
511
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Har en tibbe som fått inflammation i ena örat. Har såklart varit till veterinär. De gav honom lugnande, ryckte hårstrån och rengjorde...
Svar
3
· Visningar
594
Senast: Tibben
·
Övr. Hund Är de nån som har någon aning om vad jag ska göra. Mitt ex och jag separerade för två månader sen ungefär. Vi bestämde då att han tar... 2
Svar
24
· Visningar
3 996
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?