Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ja, vad säger ni om en 2-årig liten sällskapshund som kanske håller på att bli blind, eller iaf har fått kraftigt nedsatt syn. Vad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 619
Hundavel & Ras Vad menas om uppfödaren säger att man är först på valplistan över ett speciellt kön? Nämnligen fått höra att jag ligger först på listan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 257
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning Jag sitter här nu i total ovisshet. Min mors hund blev huggormsbiten tidigare idag och kämpar för sitt liv. De blev tvungna att ge henne...
2
Svar
34
· Visningar
4 093
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Det är ju ganska vanligt att klubbarna inte lägger ut info om vem som ska döma deras tävlingar förrän i PM:et. Undrar därför vem som har...
2
Svar
20
· Visningar
2 012
Senast: Pauling
·
Hundavel & Ras Vår kastrerade lagotto kille på 11 år fick för flera år sedan diabetes, och i samband med detta började han förlora synen, idag är han...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Vi snackar så mycket så nr 3 är redan full! :D
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
92 820
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Har insett att lilla dvärgschanuzertjejen Ultima verkligen älskar att söka saker :). Varje promenad hämtar hon upp en kotte och sen ska...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras I sommar fyller min chihuahua 3 år (hon flyttade till mig när hon var 5,5 månader gammal) och pinsamt nog vet jag fortfarande inte vad...
2
Svar
28
· Visningar
3 216
Senast: Lyan
·
Hundhälsa hej! Jag undrar lite vad ni som har Greyhounds ger för foder? Jag har själv en pensionerad GH som har ganska taskig och känslig mage...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: Regn
·
Övr. Hund Hejhej! Jag planerar att skaffa min första egna hund om ungefär ett år då jag är färdigutbildad och har tid, plats och ekonomi för det...
2
Svar
34
· Visningar
3 042
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Ja, jag tyckte hon förtjänade en egen tråd. Hämtade ju hem en missbildad schäferblandisvalp för drygt en vecka sen. Som skänktes bort...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
12 652
Senast: Malinois
·
Hundavel & Ras Hur går det till att ställa ut en valp? Det blir valpklass, 6-9 månader. Hunden kommer vara ungefär 7 månader. Vad förväntas av den...
2
Svar
21
· Visningar
4 113
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Hej! Vad ska man fråga en uppfödare där att verka intresserad av valparna?
Svar
1
· Visningar
683
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Hej hundbuke! Är det här jag sett en så söt film med en tjej som har två st borderterrier som är så lydiga? Två tikar tror jag det är...
Svar
3
· Visningar
616
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Alltså... det här med grannsämja, hundars välmående och att lägga sig i eller ej. Grannen jobbar dagtid heltid och oftast borta hela...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Monkie
·
Övr. Hund Min kelpie har ingen underull och nu funderar jag på om det är nått speciellt jag ska tänka på. Hon fryser lätt så hon har så klart fått...
Svar
5
· Visningar
2 546
Senast: lambero
·
Hundavel & Ras Hej buke! Jag vill ha en hund som nöjer sig med ett par promenader runt kvarteret, max promenadtid en timme om dagen. Inte intresserad...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 075
Senast: Centaur
·
Hundhälsa Nu ska vi snart börja avmaska hästarna i stallet, och det var rätt precis ett år sedan som även Floke avmaskades. Hur ofta ska hundar...
Svar
7
· Visningar
812
Senast: Joelina
·
Övr. Hund Såg i någon tråd att det diskuterats löpning med hund. Var det @Wingates som hade sprungit med Ammo? Jag blev hursomhelst inspirerad och...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 922
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Kommer få hem en svartis om ett par veckor och hör jämt om hur svårt det är att fota mörka hundar vilket känns surt då det är så kul med...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 551
Senast: moofy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar