Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hejsan☺️ Tills sommaren ska vi hämta våran labrador valp. (Ska bli så kul).. Men undrar det där med storlek på bur... Är sugen på en...
Svar
7
· Visningar
1 781
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Behöver lite hjälp och idéer med ett rasval! Har en god vän som idag har en hund (cairnterrier) en riktig soffpotatis. Familj på 2 barn...
2
Svar
21
· Visningar
1 827
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Min hund har varit trött och ovillig att röra på sig ett längre tag och nu har vi äntligen hittat orsaken. Hon har ont i ryggen och man...
Svar
0
· Visningar
992
Senast: Pauling
·
Hundhälsa Hej! Min samojed på 3år var lös på gården i söndags och fick syn på grannens hund och skulle då skutta ner för slänten. Han snubblade...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: JosseMandy
·
Övr. Hund Har dålig koll på vilka här i hund som bor i denna del av Sverige men om intresse finns vore det kul att dra ihop ett gäng med hund...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 770
Senast: kossankaj
·
Övr. Hund Jag vet på ett ungefär hur momenten går till. Men hur brukar det gå till under själva dagen? är det som en tävling där alla kommer...
2
Svar
37
· Visningar
2 060
Senast: igbest
·
Övr. Hund Jag och min familj har en hanhund (långhårig tax) som är 6 år gammal. Han är hur go och snäll som helst men när det kommer till att...
2
Svar
20
· Visningar
1 762
Senast: Ozzy2010
·
Övr. Hund hej! Jag är ny här☺️. Jo det är såhär att jag och min pappa ska till sommaren köpa en labbe valp ( vi har tingat en) jag är mycket...
Svar
12
· Visningar
1 222
Senast: Emmsan100
·
Övr. Hund Vet egentligen inte vad jag vill med den här tråden, mer än att skriva av mig... Men så här är det: Jag/vi har en person som bor nära...
2
Svar
30
· Visningar
2 849
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa Hej! En bekant till min mamma har en king charles spaniel som har en "beteendestörning" som bara blir värre och värre. Hunden har sedan...
Svar
2
· Visningar
2 012
Senast: purity_666
·
Hundavel & Ras hej, Vad ska man tänka på när man uppfostrar en Labardor valp?
Svar
18
· Visningar
1 825
·
Hundhälsa Jag har en bordercolle/vorsteh, med hängande öron, som nu i natt har kliat sig frenetiskt I örat. Jag ser ingenting när jag tittar och...
Svar
12
· Visningar
1 575
Senast: YaHilweh
·
Övr. Hund Så, min söndagsmorgon började med att jag vaknade av att min pojkväns hund bajsade på mig, i sängen. Jag låg under täcket (som tur va)...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Plantan
·
Hundavel & Ras http://www.australianetworknews.com/mans-best-friend-since-ice-age-scientists-find-preserved-ice-age-puppies/
Svar
7
· Visningar
842
Hundhälsa har en 13 årig tik som är i behov av en lite bättre säng. hon har mest bara haft tunna hund sängar där hon mer eller mindre ligger...
2
Svar
20
· Visningar
2 178
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund hej vad är det viktigare att tänkts på nör valpen och kommer och de kommande 2 månaderna? Bra tips på komunikations övningar för utom...
Svar
6
· Visningar
677
·
Hundhälsa Sambon vill sprida järnsulfat på gräsmattan för att bli av med mossan men frågan är om det är farligt för djuren? Dvs. för hund och katt?
Svar
19
· Visningar
25 624
Senast: mandalaki
·
Hundhälsa Usch. Nojjig! :( (Ovanligt, jag vet...) Monster slog i ett knä (möjligen båda) ikväll. Han skulle hoppa upp på en vagn (idiotiskt...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Satt och funderade på det här med tjänstetecken, tänkte på såna som det står SBK på. Jag funderade på om jag skulle kunna ha det på min...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Liran
·
Övr. Hund http://www.doglists.info/dogs/top-25-most-dangerous-dog-breeds-of-2016/
Svar
4
· Visningar
437
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka