Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det här har ju stötts och blötts en hel del på sista tiden men nu gäller det inte trubbnosarna. Vad tusan gör man som seriös uppfödare...
Svar
12
· Visningar
1 097
Hundhälsa Satt och tittade på tv i sängen och min hund, en viszla på 4 år låg bredvid mig. När hon hoppade ner upptäcker jag en pöl i sängen...
Svar
2
· Visningar
1 802
Senast: Piraja
·
Övr. Hund Vi ska göra BPH på lördag och jag är både nervös och väldigt förväntansfull. Vore jätteglad om ni som gjort det har några tips eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 541
Senast: Meibla
·
Hundavel & Ras Nån här som har en dalmatiner? har träffat flera och förutom att de är så vackra så var de väldigt trevliga. Dock hör man väldigt...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 932
Senast: isafore
·
Hundhälsa Eftersom jag av djurskyddsskäl undviker att köpa kycklingprodukter till mig själv vill jag gärna även ge hundarna foder som inte...
Svar
12
· Visningar
3 396
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund http://m.wikihow.com/Introduce-a-New-Puppy-to-the-Resident-Cat#Warnings Jag var lite osäker på vilket forum detta hörde hemma men då...
2
Svar
20
· Visningar
3 667
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Minn är ingen högintensiv kelpie utan en ganska lugn. I vardagen är hon helt underbar men jag skulle vilja ha mer galenskap i träningen...
Svar
15
· Visningar
1 326
Senast: snorp
·
Hundhälsa vet inte om detta riktigt var rätt rubrik men tänkte endå att det är viktig för valpen arts en har strikta regler för att må bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 838
Hundavel & Ras Nu låter den här frågan kanske helt korkad för vissa, men till vilken grad är jaktlust ärftligt? Jag vill nämligen skaffa min första...
2
Svar
20
· Visningar
2 674
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Såg en sådan här tråd på ett annat forum och tänkte att det skulle vara roligt med en på Buke också! :D Berätta vad för ras/raser du...
2
Svar
26
· Visningar
1 990
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Hej! Vill gärna ha lite input från erfarna hundmänniskor! Vi har en Beaglevalp som kom till oss när han var 11 veckor. Åt då 4ggr/dag...
Svar
7
· Visningar
7 341
Senast: Jennnnka
·
Hundhälsa Hur mycket brukar hundar prata genom att gnälla? Min förra pojk var väldigt pratig, men inte just genom gnällande, men brukar hundar...
Svar
10
· Visningar
3 901
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Min hund, 1 årig vakthund, hoppar i vissa situationer på min rygg (hon är stor). Har gjort så sen hon var liten. Det har t ex hänt när...
Svar
9
· Visningar
1 018
Hundhälsa Hunden är 4 år och tills nu varit helt rumsren. Inga olyckor alls. Men nu händer det nästan dagligen olyckor. Även när vi har varit...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag kommer nu att köpa en hund men har total kaos i huvudet :) Har ingen favoritras/min ras sådär. Har i nuläget en gammal blandras som...
2
Svar
25
· Visningar
1 589
Senast: Lyraolissy
·
Övr. Hund Jag kan ha förståelse för att han blev irriterad på en hund som skäller, men hur i helsike tänkte han...
Svar
9
· Visningar
1 253
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Vad tycker ni, är det en självklarhet att hunden ska följa med i affärer (kläd, mat, zoo etc), till cafe, jobbet, eller till...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
19 248
Senast: Sezziyanen
·
F
Hundhälsa Gammeltanten driver oss till vansinne och verkar ha blivit helt översexuell. Hon bor i princip inte hemma längre utan spenderar den...
2
Svar
29
· Visningar
5 194
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Vår äldre hund började med detta igår kväll när vi gick och la oss ungefär kl 22:30. Han började slicka sig runt munnen jättemycket som...
Svar
10
· Visningar
25 658
Senast: Suspiria
·
Övr. Hund Vi har en underbar hanhund som var så duktig och följsam på promenader och hundmöten. Han kunde dra lite iblandat mot hundar han ville...
Svar
12
· Visningar
7 788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar