Men nu är det som så att Spunkens faster har valpar som redan är leveransklara, de är födda i början av mars och det är en tik och två hanar kvar. Och jag har ju en månads semester snart.
Åh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu är det som så att Spunkens faster har valpar som redan är leveransklara, de är födda i början av mars och det är en tik och två hanar kvar. Och jag har ju en månads semester snart.
Det känns så konstigt att bara köra vidare med en ny hund men samtidigt så är det ju det jag vill syssla med...
Det har du så rätt i. Jag älskar ju inte Milla mindre för att jag hade Spookie. Nästa helg blir det till att hälsa på huliganerna, uppfödaren rekommenderar tiken till mig: "Hon är som en korsning av känguru och vessla. Mycket lik S farmor och är riktigt riktig snabb när hon springer. Hanarna är mycket lugnare."En ny hund ersätter inte den gamla, det är inte någon man älskar istället utan också. Det vet du säkert redan, men jag skulle tro att det är tungt nu så jag säger (skriver) det "högt" också. Om du vill ha valp så är det inte fel bara för att det är så nära inpå förlusten.
Jag miste min förra hund den 19 september i fjor, helt oväntat. Den 31 oktober hämtade jag hem en ny valp. Det var inte alls planerat så, jag hade egentligen tänkt vänta åtminstone till våren innan jag skaffade ny hund. Men det gick helt enkelt inte, mitt liv funkar inte utan hund.Det känns så konstigt att bara köra vidare med en ny hund men samtidigt så är det ju det jag vill syssla med...
Jag tycker inte alls att du tänker fel för att du vill skaffa en till hund. Speciellt inte när hund är en så stor del av livet som för dig, med träning och tävling. Det är delvis därför jag helst har en hel hög hundar.@lady_vip & @Blueberry
Jag har sett den omplaceringen du tänker Blueberry, han är nog 2,5 år redan så jag ska fundera lite och kanske prata med din uppfödare, jag vet inte hur jag känner än. Det finns en svart hane här nere med som är 3 men jag vet inte riktigt om jag vill ha en omplacering. Har ju haft svårt att ta valp då jag jobbar heltid och dagmatte bara vill ha rumsrena hundar. Men nu är det som så att Spunkens faster har valpar som redan är leveransklara, de är födda i början av mars och det är en tik och två hanar kvar. Och jag har ju en månads semester snart. Det känns så konstigt att bara köra vidare med en ny hund men samtidigt så är det ju det jag vill syssla med...