Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Låt oss säga att målet är att kunna starta apellklass spår framåt april maj. Nuläget är att hunden har gått Ly 1:an och har gått lätta...
2
Svar
28
· Visningar
3 038
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Vi kastrerade våran 1-åriga hahund för två dagar sedan. Förväntade oss att han skulle piggna till fortare mn vad han gjort. Hela...
2
Svar
21
· Visningar
12 025
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Min Aussie har massor med päls, och jag tycker redan att jag märker att han börjar bli varm. Han ligger gärna vid dörren där det drar...
Svar
19
· Visningar
6 234
Senast: Snuffsan
·
Hundavel & Ras Leon är född -07 o visar inga ålders tecken. Min hunderfarenhet består mestadels av BCs. Jag kan tänka mig en kastrerad avelstik. Valp...
Svar
6
· Visningar
1 377
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag har under åren hört om hundar som plötsligt sväller upp i ansiktet utan att man hittar orsak. Detta gäller fall som sker på våren...
Svar
17
· Visningar
6 183
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är helt ny här inne men har lurat runt och läst en massa trådar.. Som rubriken lyder så är det här ännu en rasvalstråd och...
2
Svar
22
· Visningar
2 886
Senast: vallhund
·
Övr. Hund har ni läst detta i Aftonbladet? http://www.expressen.se/nyheter/han-attackerade-hund-med-kniv--efter-attack/ Sammanfattning. "En...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 681
Senast: Flixon
·
Hundhälsa I förrgår började min hund helt plötsligt att nysa och det har hon fortsatt med sedan dess. Det verkar precis som att det är nåt som...
Svar
8
· Visningar
1 953
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund ...fick jag veta i dag när jag skulle handla foder. :mad: Tack och lov hade det lite att sälja så jag inte står utan. Nu till problemet...
2
Svar
29
· Visningar
2 775
Övr. Hund Jag funderar på att köpa en trehjulig elcykel för att bl a försöka få bättre konditionsträning av hunden. Tyvärr har jag bara sett de...
Svar
0
· Visningar
766
Senast: Lena_B
·
Hundavel & Ras Finns det någon medelstor hund(typ tollare, aussie osv) som är främst till sällskap men som man ändå kan spåra och söka å lite så med...
Svar
11
· Visningar
1 549
Senast: millen
·
Hundhälsa Jag har aldrig sett något liknande. Vad är det han har på framtänderna?! Det är endast på framtänderna och på de två nedre...
2
Svar
29
· Visningar
8 973
Senast: Lona
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/gt/rullator-man-forsokte-kora-pa-djurkontrollant/
Svar
1
· Visningar
700
Senast: tolksele
·
Övr. Hund OT diskussion i en annan tråd. Jag tycker vi tar det här istället. Har ni er i bur, hur ofta och varför? Jag har min valp i bur...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 551
Senast: Emuliiaa
·
Hundavel & Ras Ja, ännu en rastråd :angel: Jag velar ju mellan massa olika raser. Och jaktlabben är en av dom. Jag har ju ingen erfarenhet alls av...
Svar
14
· Visningar
1 788
Senast: Mio_min_Mio
·
Övr. Hund Länge länge har jag velat ha en hund men tiden har aldrig känts rätt. Men jag undrar om det någonsin kommer känns rätt? Hur gör ni...
2
Svar
24
· Visningar
29 160
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Fick hem en ny hund för en vecka sen. Hunden är 7 månaden, uppväxt på shelter i Spanien. Hittades i en kartong som 3 veckor. Denna...
Svar
15
· Visningar
1 435
Senast: hera_
·
Hundhälsa Min 8-åriga stabyhountik har fått juvertumörer, och jag funderar på hur jag ska göra med operation. Hon har fem knölar på ena sidan och...
Svar
19
· Visningar
7 550
Hundhälsa Hur orolig bör jag vara? Tanken var att avvakta tills imorgon men märker att jag jagar upp mig själv. Hanen väckte mig vid 2-tiden och...
Svar
19
· Visningar
3 806
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag vet inte så mycket om nose work, men ändå lockar det mig rätt rejält. Är det någon här som kan berätta lite om det? Hur man tränar...
2
Svar
25
· Visningar
4 211
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar