Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan man på något vis använda hund i sökning av försvunnen katt? ID-hund har vi testat, men mer?
Svar
4
· Visningar
670
Senast: MissFideli
·
Hundavel & Ras Jag har kollat på några av gruppfinalerna från Crufts och pausade filmerna några gånger. Så här ser skärmdumparna ut: Border collie...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
19 061
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag behöver inspiration för att komma på för mig nya lekar :bump:som jag kan använda mig av för att få bättre kontakt m min hund. Hon är...
Svar
13
· Visningar
1 003
Övr. Hund Jag vill ha tips på nördiga hundböcker! Om belöningsbaserad hundträning och om hundpsykologi. Jag har precis köpt "Vägen till hundens...
Svar
4
· Visningar
551
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Jag vet :o Jag har ingen hund än och inte vet jag när det blir i så fall. Men jag spånar på hundnamn ändå och skulle gärna vilja ha...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 110
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag var i morse i ett uthus när jag hörde någon som visslade så jag gick ut för att se vem och ser då att en hund springer ute på vår...
2
Svar
24
· Visningar
1 865
Senast: Vitsippan
·
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Joelina
·
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Joelina
·
Övr. Hund Jag behöver lite råd från bukes samlade kunskapsbank :D Min unghund tröttnar på sin mat. Han kan äta maten glatt och med god aptit i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 728
Hundavel & Ras Kort och gott som rubriken säger. Tik eller hane? Hur valde ni när ni köpte hund, eller vad skulle ni välja om ni köpte en idag? Vad...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
11 723
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Idag skulle vi ut på skogspromenad för att träna lite "se var du sätter tassarna", dvs inte bara på stigar. På vägen kommer vi ikapp en...
2
Svar
27
· Visningar
2 130
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Min hund gillar de där vita tuggbenen, så jag tänkte jag skulle köpa ett storpack. Bra att ha hemma. Är det något jag bör undvika, kan...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Alice, som är kastrerad, verkar vara det smaskigaste som finns enligt intakta hanar!! Speciellt grannens hane är som besatt av att lukta...
Svar
5
· Visningar
3 602
Senast: liasa
·
Hundhälsa Min hund (schnauzer) har torra klor som flisar sig och känns spröda. Han får Biotin i maten nu sen i sommras och det har blivit bättre...
Svar
12
· Visningar
7 991
Senast: Rouise
·
Övr. Hund När vi köpte vår första hund så blev det en kinesisk nakenhund, pga allergi i familjen. Men nu är vi inne på vår andra hund av samma ras...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 023
Senast: Delfinarie
·
Övr. Hund Igår vägde och mätte jag Minn och tänkte att det kunde vara kul att veta hur stora eller små era hundar är. Ras: Kelpie Kön: Tik...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
15 076
Senast: Piraja
·
Övr. Hund Har en valp som jag har satt igång att träna och jag började med att lära in klickern, och sedan ögonkontakt. Ögonkontakten kommer...
Svar
15
· Visningar
786
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag vill ställa ut vår stövare, räcker det om jag är medlem i stövarklubben eller måste ägaren också vara det? Är sambon som står som...
Svar
3
· Visningar
456
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver tips på hur jag kan fästa bilselen i lastöglan i bilbagaget? Hunden vägrar sitta i baksätet och jag får inte plats med någon...
Svar
9
· Visningar
10 080
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 463
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar