Lyraolissy
Trådstartare
Ska kolla på pincher absolut
Västgöte och heeler är alldeles för små
Västgöte och heeler är alldeles för små
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man fråga varför? Dom lever ju upp till det som du är ute efter?Spaniels tycker jag om. Men vill inte ha själv tyvärr
Ja jag trivs inte med spaniels flamsiga sätt att älska allt och alla och fjäska sönder och deras ofta galna aptit.Får man fråga varför? Dom lever ju upp till det som du är ute efter?
Det där stämmer inte in på någon av dom spanielarna jag haft..glada och vänliga men måste dom inte så har dom inte gått till främmande personer, dom har hållt sig till mig om inte då den dom möter tittar och "bjuder in" dom så att säga. Fjäskiga har dom heller inte vart..men jag kanske haft udda spaniels. Den jag har nu är min tredje.Ja jag trivs inte med spaniels flamsiga sätt att älska allt och alla och fjäska sönder och deras ofta galna aptit.
Har umgåtts med massor spaniels ocj jag upplever dom på mitt sätt och du på ditt antar jagDet där stämmer inte in på någon av dom spanielarna jag haft..glada och vänliga men måste dom inte så har dom inte gått till främmande personer, dom har hållt sig till mig om inte då den dom möter tittar och "bjuder in" dom så att säga. Fjäskiga har dom heller inte vart..men jag kanske haft udda spaniels. Den jag har nu är min tredje.
Och aptit..hade lätt önskat en högre aptit.