Har någon provat bravetco fästingmedel?

Kör Bravecto för andra året. Kommer inte ihåg om de fick några biverkningar förra året men i år har min hane mått illa och kräkts två gånger. Tiken visar inga tecken på biverkningar.

Ger också för andra året och är mycket nöjd.
Kunde inte hämta ut hela mitt recept (på 2 tabletter för hund 20-40 kg), då det endast fanns en dos kvar på apoteket och slut hos leverantör. För mindre hundar fanns det att hämta, men skulle bli väldigt mycket dyrare för mig att då ge den dos min hund behöver. Så jag hoppas leverantören kommer ikapp i sin produktion inom 12 veckor!
Kolla med apotea.se - där köper jag mesta både på och utan recept numera då dom ligger bäst i pris :) Logga in med e-legitimation.

Liknande trådar

C
Katthälsa Vet inte vad jag ska ta mig till. Närmar sig kanske bristningsgränsen för mig snart(mår inte bra psykiskt nämligen). Detta är min...
Svar
9
· Visningar
3 599
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 554
Senast: kem
·
S
Foder & Strö Vet inte om det är nån som har några goda råd att ge. Känns som att jag har provat allt och ingenting hjälper. Hästen i fråga har...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 656
Senast: AnnikaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar