Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det menat till min racerräka?Nerrakade pudlar ser ju ut som en hund jag skulle kunna vilja ha Har aldrig förstått detta med "frisyrer" på hundar.. Dvs att hålla efter pälsen så den inte ser ut som stryk, samt att den har bra funktion fattar jag.. men mohawk eller nått? Nä.. Bara min åsikt dock !
Den där bilden med en rakad pudel med mustasch påminde mig om en rakad Bouvier om än mindre då!
Han är ju så sjukt söt.
Var det menat till min racerräka?
en skäggis utan skägg?! Det borde vara förbjudet!! @Malibu_Stacy
Om det är den hunden jag känner till så har hon något problem som gör att hon måste hållas kortklipptKlippt och helt utan skägg :
Jag känner ägaren och hunden har stora problem med fuktexem (tror jag) så det är därför hon klipps ner. Eller ja, det ser precis ut som den hunden och jag känner igen gardinerna
Jag känner ägaren och hunden har stora problem med fuktexem (tror jag) så det är därför hon klipps ner. Eller ja, det ser precis ut som den hunden och jag känner igen gardinerna
Men håller med om att ett skägg ska ha skägg!! Om det inte finns hälsoproblem bakom såklart!
Jo! Schnauzrar ska ha skägg, det bara är såHaha, såg jäkla konstig ut, får inte alls den där gubbkänslan som jag alltid fått av schnauzrar annars då
Dock så tycker jag inte det är nått fel att klippa ner/bort skägg på en skägghund om man känner för det, numera är det ju ingen fara med råttorna hos våra sällskapshundar skulle jag vilja påstå, och jag har verkligen förståelse för de som vill slippa tvätta och torka hundskägg hela tiden.
Kollade bilden på google och det var hunden jag tänkte på. Gissar att vi kanske tänker på samma hund (Ixxi?)Jag känner ägaren och hunden har stora problem med fuktexem (tror jag) så det är därför hon klipps ner. Eller ja, det ser precis ut som den hunden och jag känner igen gardinerna
Men håller med om att ett skägg ska ha skägg!! Om det inte finns hälsoproblem bakom såklart!
Ja precis, samma hund!Kollade bilden på google och det var hunden jag tänkte på. Gissar att vi kanske tänker på samma hund (Ixxi?)
Om det är den hunden jag känner till så har hon något problem som gör att hon måste hållas kortklippt