Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kommer få hem en svartis om ett par veckor och hör jämt om hur svårt det är att fota mörka hundar vilket känns surt då det är så kul med... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 564
Senast: moofy
·
Övr. Hund Låt oss säga att målet är att kunna starta apellklass spår framåt april maj. Nuläget är att hunden har gått Ly 1:an och har gått lätta... 2
Svar
28
· Visningar
3 070
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Vi kastrerade våran 1-åriga hahund för två dagar sedan. Förväntade oss att han skulle piggna till fortare mn vad han gjort. Hela... 2
Svar
21
· Visningar
12 392
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Min Aussie har massor med päls, och jag tycker redan att jag märker att han börjar bli varm. Han ligger gärna vid dörren där det drar...
Svar
19
· Visningar
6 303
Senast: Snuffsan
·
Hundavel & Ras Leon är född -07 o visar inga ålders tecken. Min hunderfarenhet består mestadels av BCs. Jag kan tänka mig en kastrerad avelstik. Valp...
Svar
6
· Visningar
1 381
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag har under åren hört om hundar som plötsligt sväller upp i ansiktet utan att man hittar orsak. Detta gäller fall som sker på våren...
Svar
17
· Visningar
6 287
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är helt ny här inne men har lurat runt och läst en massa trådar.. Som rubriken lyder så är det här ännu en rasvalstråd och... 2
Svar
22
· Visningar
2 910
Senast: vallhund
·
Övr. Hund har ni läst detta i Aftonbladet? http://www.expressen.se/nyheter/han-attackerade-hund-med-kniv--efter-attack/ Sammanfattning. "En... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 698
Senast: Flixon
·
Hundhälsa I förrgår började min hund helt plötsligt att nysa och det har hon fortsatt med sedan dess. Det verkar precis som att det är nåt som...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund ...fick jag veta i dag när jag skulle handla foder. :mad: Tack och lov hade det lite att sälja så jag inte står utan. Nu till problemet... 2
Svar
29
· Visningar
2 787
Övr. Hund Jag funderar på att köpa en trehjulig elcykel för att bl a försöka få bättre konditionsträning av hunden. Tyvärr har jag bara sett de...
Svar
0
· Visningar
777
Senast: Lena_B
·
Hundavel & Ras Finns det någon medelstor hund(typ tollare, aussie osv) som är främst till sällskap men som man ändå kan spåra och söka å lite så med...
Svar
11
· Visningar
1 553
Senast: millen
·
Hundhälsa Jag har aldrig sett något liknande. Vad är det han har på framtänderna?! Det är endast på framtänderna och på de två nedre... 2
Svar
29
· Visningar
9 285
Senast: Lona
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/gt/rullator-man-forsokte-kora-pa-djurkontrollant/
Svar
1
· Visningar
705
Senast: tolksele
·
Övr. Hund OT diskussion i en annan tråd. Jag tycker vi tar det här istället. Har ni er i bur, hur ofta och varför? Jag har min valp i bur... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 572
Senast: Emuliiaa
·
Hundavel & Ras Ja, ännu en rastråd :angel: Jag velar ju mellan massa olika raser. Och jaktlabben är en av dom. Jag har ju ingen erfarenhet alls av...
Svar
14
· Visningar
1 869
Senast: Mio_min_Mio
·
Övr. Hund Länge länge har jag velat ha en hund men tiden har aldrig känts rätt. Men jag undrar om det någonsin kommer känns rätt? Hur gör ni... 2
Svar
24
· Visningar
29 344
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Fick hem en ny hund för en vecka sen. Hunden är 7 månaden, uppväxt på shelter i Spanien. Hittades i en kartong som 3 veckor. Denna...
Svar
15
· Visningar
1 441
Senast: hera_
·
Hundhälsa Min 8-åriga stabyhountik har fått juvertumörer, och jag funderar på hur jag ska göra med operation. Hon har fem knölar på ena sidan och...
Svar
19
· Visningar
7 615
Hundhälsa Hur orolig bör jag vara? Tanken var att avvakta tills imorgon men märker att jag jagar upp mig själv. Hanen väckte mig vid 2-tiden och...
Svar
19
· Visningar
3 824
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka