Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi börjar seriöst fundera på en jycke till framöver. Har en 7-årig kastrerad hane som väl inte har den bästa mentaliteten i...
2
Svar
32
· Visningar
2 779
Senast: russinbulle
·
F
Hundavel & Ras Efter en del incidenter här hemma har jag börjat fundera kring en rejälare typ av hund, som kan verka avskräckande. Det har jag väl...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
23 178
Senast: TheaH
·
Hundavel & Ras Såg just en film från en "welshpromenad", ordnad av Welshar i Väst igår. 28 glada hundar med viftande svansar, alla lösa, alla lika...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 165
Senast: almitra
·
Hundhälsa Det är en stövare och de brukar äta det mesta. Har nog skämt bort henne för nu vägrar hon allt utom Hills foder Så matte får snällt...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: Sonic76
·
Hundavel & Ras Hej! Är helt säker på att ni har sett inlägg som dessa hundra gånger tidigare, men här kommer en till. Har i upp till fem år gått i...
Svar
5
· Visningar
1 208
Senast: Miao
·
Övr. Hund Hej, jag undrar vad ni hundmänniskor använder för hundförrarjackor som är vattentäta? Jag hittar antingen vanliga fritidsjackor typ ala...
Svar
7
· Visningar
1 592
Senast: LittleJohn
·
Övr. Hund Hej, jag tänkte det kunde vara kul att ha en liten cavalier träff. Själv har jag en kastrerad cavalier king charles spaniel hane. Han är...
Svar
2
· Visningar
507
Senast: Pandora
·
S
Övr. Hund Hej tänkte börja sticka en tröja till hunden, någon som har en bild på någon fin tröja som ni kan visa så man får lite...
Svar
11
· Visningar
6 712
Senast: Mara
·
Övr. Hund Är det nån som använder sig av den kombon? jag har en stor golden och kommer eventuellt köra en Nissan almera ett tag och undrar om...
Svar
7
· Visningar
2 696
Senast: Mia_R
·
R
Hundavel & Ras Min premiär här inne på Hund, känns lite nervöst faktiskt :D. Jag har i alla fall en (världssämst) bild på en hund och jag undrar om ni...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
9 161
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Förr funderade jag mycket på övergången från en hund till två. Vissa menade att det var mycket mer jobb, andra att det inte var så stor...
Svar
11
· Visningar
4 607
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Som rubriken säger så undrar jag om du trivs bäst att ha en eller flera hundar. Om du trivs bäst med fler, hur många trivs du bäst med...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 312
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet av att söka dispens för att få tävla med hund som långtidsbehandlas för kronisk sjukdom? Jag har...
Svar
9
· Visningar
2 850
Senast: bollen__
·
  • Låst
Övr. Hund De andra forumen här på Buke har ju shoppingtrådar, så jag startar en här på Hund också. Det måste ju finnas fler än jag som råkar...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
195 249
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Hej! Jag och min pojkvän har ett distansförhållande och försöker träffa varandra i alla fall varannan vecka. När vi träffas gör vi det...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 544
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Hund Jag känner mig uppgiven och ledsen :( Senaste tiden har jag slagit knut på mig själv för att få ihop vardagen men lyckas inte på att bra...
2
Svar
20
· Visningar
2 377
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Tänkte höra om det finns hundmänniskor här som har erfarenhet av att ha med hunden på fjällvandringar i lite besvärligare terräng (för...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Har sett att det finns många sånna här trådar, men med väldigt bra svar så jag hoppas att även jag kan få lite små tips! :) Äntligen...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 373
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Hej, jag har en liten bostonterriertik på ca 6 mån. Det är min första hund, så här kommer en nybörjarfråga. Idag märkte jag att det...
Svar
1
· Visningar
598
Hundhälsa Jag vet att jag sett det någonstans, men kan inte minnas var... Någon typ av sårspray som ska smaka så att hundarna inte vill slicka på...
Svar
3
· Visningar
2 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka