Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår labradortik är ungefär 10 månader och har idag börjat löpa för första gången. Än så länge är det väldigt sparsamt med blod och hon...
Svar
13
· Visningar
2 994
Övr. Hund Den har funnits på ÖoB men finns inte längre i deras sortiment. Har någon sett om den finns någon annanstans? Funkade så bra på min hund...
Svar
1
· Visningar
1 142
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Jag funderar på att skaffa hund inom en rimlig framtid och har kollat extra på ovannämnda raser. Jag har varit på utställningar samt...
2
Svar
32
· Visningar
5 440
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Flera gånger om dagen har min hund börjat somna ståendes. Detta började för ca. två veckor sedan och sker mer eller mindre flera gånger...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Blomman89
·
Hundavel & Ras Planerar att skaffa en till hund i år och funderar på det här med att välja ras. Jag vill ha en hund en mångsidig hund att testa på allt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 914
Senast: AraSlei
·
  • Omröstning Omröstning
Hundhälsa Funderar på att köpa en kloslip till Monster, och vill höra om någon har lite erfarenheter att dela med sig av? Idag har vi en lite...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
23 009
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Vår hyresvärd har nyligen informerat oss om att vår lägenhet ska renoveras i slutet på månaden. Medan badrummet renoveras ska vi använda...
2
Svar
34
· Visningar
3 522
Senast: Duplo
·
Övr. Hund Hejsan! Är helt strålande glad och överraskad av mitt försäkringsbolag (ett av Sveriges största) att jag bara måste göra en tråd här...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Herr pudel börjar nu få en hel del päls igen och jag funderar på att klippa ner honom ganska mycket då han hatar allt vad pälsvård...
Svar
10
· Visningar
4 158
Hundhälsa Någon här med erfarenheter av det? Var inne med stövaren för hon var lite loj och lite pipigare än vanligt och det hittades blåsljud...
Svar
12
· Visningar
2 209
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Söker desperat efter någon som ska till Hööks någonstans i Sverige och samtidigt kan kika om denna Hundtäcke softshell finns kvar i...
Svar
11
· Visningar
1 098
Övr. Hund Hejsan! Jag undrar om någon utav er har erfarenhet av hundinstruktörs utbildningar i Stockholm. Jag ska börja utbilda mig nu i vår är...
Svar
14
· Visningar
832
Senast: Is
·
Hundhälsa Hemskt ledsen, men jag skulle vilja bolla lite foder med kunnigt folk. Min 7 månaders har ätit Nordics spannmålsfria färskfoder och...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 791
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Skriver här i förtvivlan. Min bästa vän och kompis vaknade inte efter ett rutiningrepp. Lilla Findus skulle kastreras då man misstänkte...
Svar
19
· Visningar
8 131
Senast: Psmt
·
Övr. Hund Hej Jag undrar om det är någon mer här som har en Gran Danois och som vill dela med som om vad ni har för försäkring och vad den...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Nalasmatte
·
Övr. Hund Hej hej hemskt mycket hej! Jag har en welsh corgi cardigan hanne som snart blir ett år. Vi har haft en Hurtta Y-sele till honom när vi...
Svar
17
· Visningar
5 061
Senast: Vastgota
·
Hundhälsa I höstas vid vaccination så upptäcktes det att min ena tik hade en flisa väck på en hörntand. Då såg det dock inte ut som pulpan var...
2
Svar
32
· Visningar
9 896
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Efter ett pass på klubben idag som inte gick lika fantastiskt som tänkt behöver jag hjälp och lite nya infallsvinklar. Min hund har noll...
Svar
10
· Visningar
1 062
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund ... jag vill ha lite roliga, annorlunda, tuffa namn till hundar! Skriver nämligen en hundnamnbok, hehe, har man tråkigt måste man ju...
2 3
Svar
46
· Visningar
50 950
Senast: YaHilweh
·
Övr. Hund Jag är med på en sida för chinese crested. Jag ser en förvånande trend i att använda vanliga barnblöjor på hundarna. De används på...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 127
Senast: Haemoglobin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024