Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det några här på buke som är ute och vandrar med era hundar? Vart har ni vandrat och vad har ni med er när ni är ute? Jag är himla... 2
Svar
31
· Visningar
2 609
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Min sambo råkade köpa kycklinghalsar (vet inte vad han tänkte på), vi är itne så intresserade av att äta det. men kunde jag koka dem o...
Svar
6
· Visningar
5 740
Senast: fetange
·
Hundavel & Ras Har just kollat en tråd med raser som folk inte gillar. Det var många, kan jag säga. Så då undrar jag: vilken ras gillar du och varför. 2
Svar
23
· Visningar
1 736
Senast: fejt
·
F
Övr. Hund Vilken/vilka raser skulle du aldrig kunna tänka dig att ha? Och nu menar jag inte personlighetsmässigt eller så, utan nu får vi vara... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
21 834
Svar
126
· Visningar
7 135
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund En ovtjarka, fem år gammal import som varit i Sverige i två dagar är på rymmen. Hen har varit stressad sedan hen kom till Sverige. Finns... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
14 287
Senast: Cao
·
Hundhälsa Våra stackars tik har ännu en gång dragit på sig nått skit. Hon har antagligen vrickat leden ovanför tassen (vet ej vad de heter men typ...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: LuckyMe
·
Hundhälsa Så blev det Stronghold till Beauceronen i alla fall, sedan vi uteslutit foderallergi etc och blev alltmer säkra på Rävskabb (som andra...
Svar
5
· Visningar
1 783
Senast: snorp
·
Hundavel & Ras Kom att tänka på detta idag... SKK har ju de flesta hundarna kategoriserade efter typ eller användningsområde. Tax, terrier, vinthund...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Kommit över en del artiklar som diskuterar de mentala skillnaderna mellan "vanlig" labrador och jakttypen. Står bl.a. att showlabbehanar...
Svar
18
· Visningar
1 454
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Har en treårig Fransk Bulldog, världens snällaste hund, men han blir på tok för glad när det kommer gäster hem till oss. Vilket nu...
Svar
7
· Visningar
1 794
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Hej Vi har en drygt 1 år gammal pomeranian(75%)/yorkie(25%)-blandrashane som nyligen genomgått 2 operationer för patellaluxation. I...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa För ett år sedan fick min chihuahua problem med bajseriet. Det tog längre tid för henne att bajsa och hon började även pipa till när hon...
Svar
3
· Visningar
4 398
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Vi fick hem vår labbe-valp för några veckor sedan och han har nu hunnit bli snart 4 månader. Han är en trevlig individ som är lyhörd och... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 791
Hundhälsa Upptäckte igår att Alice börjat läcka bajs! Det verkar som att det läcker lite hela tiden, bajset är mörkbrunt/grönt i färgen. Och...
Svar
8
· Visningar
3 158
Senast: GardenAngel
·
Övr. Hund Hej :) Jag har en Tollare på 10 månader. Vi började med ensamträningen när han var ca 11-12 veckor med sekunder, minuter, som sedan...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: LH90
·
Övr. Hund Jag är lite fundersam på det här med längd på promenader. Jag tycker det verkar som folk går så långt, gör verkligen alla det, eller... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 853
Senast: Sonic76
·
Hundhälsa Hej alla duktiga hundmänniskor! Nu hoppas jag verkligen att jag kommer till sinnes ro... Jag och min sambo har en corgi hanne på tio... 2
Svar
37
· Visningar
3 061
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min lille hund (ca 38 cm hög, 15 kg tung, blandras mellan dansk-svenskgårdshund och jackrussel) har ibland svårt för att hoppa in i...
Svar
11
· Visningar
765
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej jag har en fila brasilero tik och undrar vilka länder jg inte får ha henne i. 2
Svar
31
· Visningar
3 173
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka