Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Hej,skulle vilja höra lite med er som har haft valpar.
Min tik är förmodligen dräktig dygn 35, det jag vill veta är hur förändrade era...
Hundavel & Ras
Ja, här kommer en hundrasvalstråd till :). Vi har sedan tidigare en welsh corgi pembroke som snart blir 2 år. Han har opererat en höft...
Hundavel & Ras
Vad vet ni om tibetansk spaniel? Jag läste för ett halvår sedan ungefär en mening som löd i stil med: har du lydnadsambitioner så bör du...
Hundavel & Ras
Nu har den gamla terrieroristen fått sluta sina dagar och jag börjar titta runt efter en hund till.
Har borderterrier och har haft det i...
Hundavel & Ras
Min kära pappa vill väldigt gärna skaffa hund. Från början var det tal om en utpräglad jakthund men så har han börjat fundera på att i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.