Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej,skulle vilja höra lite med er som har haft valpar. Min tik är förmodligen dräktig dygn 35, det jag vill veta är hur förändrade era...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: Ddb
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är lite nyfiken på hundrasen löwchen, har sökt runt en hel del på nätet men hittar inte så mycket personliga erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
1 633
Senast: Hellst
·
Hundhälsa Min mammas gamla bordercollie var hos veterinären idag för att undersöka en hälta. Inget allvarligt hittades, men nu är vovve ordinerad...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hejsan. Idag fick min valp något som för mig såg ut som yrsel. Han låg i soffan ute vid kanten och skulle ändra position såg det ut som...
Svar
8
· Visningar
740
Hundavel & Ras Ja, här kommer en hundrasvalstråd till :). Vi har sedan tidigare en welsh corgi pembroke som snart blir 2 år. Han har opererat en höft...
Svar
18
· Visningar
1 328
Övr. Hund Jag har aldrig behövt dagmatte eller liknande till mina hundar innan, och nu när jag är igång och letar så känner jag mig genast lite...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Vi har visst överskridit antalet maxinlägg i vår första tråd :angel: Men vi vill väl snacka vidare? Kanske ska vi inleda med en...
99 100 101
Svar
2 019
· Visningar
100 190
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Är det vanligt på hundar? Upptäckte av en slump att min cavalier har det. Hennes hjärta är kollat för ett par år sedan u.a.
Svar
13
· Visningar
4 933
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag har en stor hundgård i anslutning till huset, med lucka in till en begränsad del av huset. Fungerar perfekt för mina hundar...
Svar
15
· Visningar
1 883
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag vet att det på hästar finns massor av olika knep för att få bort tex gräsfläckar och liknande på vit päls. Finns det några knep som...
Svar
14
· Visningar
19 188
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Jag kommer ganska ofta over interesant forskning och nya artiklar (och gamla som jag inte sett forut:p) och tankte att vi behover en...
2
Svar
22
· Visningar
1 198
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Vad vet ni om tibetansk spaniel? Jag läste för ett halvår sedan ungefär en mening som löd i stil med: har du lydnadsambitioner så bör du...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 471
Senast: mazariin
·
Övr. Hund Vad krävs av en terapihundar? Vilka tester görs? Har på mitt jobb haft in en hud som skulle utbildas till terapihund bla på bibliotek...
2
Svar
20
· Visningar
1 461
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Nu har den gamla terrieroristen fått sluta sina dagar och jag börjar titta runt efter en hund till. Har borderterrier och har haft det i...
2
Svar
28
· Visningar
6 378
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Min unghund bränner rejält med energi under vinterns fys-träning och jag behöver därför komplettera med något som tillför fett. Jag har...
2
Svar
36
· Visningar
1 670
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Sitter hemma med en nyopererad hund som jag kliar mig i huvudet över. Cardigantik 4 år. För ca 2 månader sedan blev hon halt, efter...
Svar
10
· Visningar
2 595
Hundavel & Ras Min kära pappa vill väldigt gärna skaffa hund. Från början var det tal om en utpräglad jakthund men så har han börjat fundera på att i...
2
Svar
38
· Visningar
4 262
Senast: Targa
·
Hundhälsa Kära buke.. Jag brukar ofta läsa här men har aldrig postat något tidigare men nu behöver jag ert råd! Vi funderar på att flytta till...
2
Svar
22
· Visningar
10 364
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har fått ett lite jobbigt problem med Ammo. Han verkar ha utvecklat lite separationsångest, ffa med att lämnas hemma (trots att mina...
Svar
19
· Visningar
975
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Vilket ska man välja?? Det är en veritabel djungel och en del foder har ganska mysko ingredienser. Hittlls har jag typ kollat och...
Svar
6
· Visningar
670
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka