Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det är de färskfodren jag har lätt att få tag på. Vilket skulle ni rekommendera? Det är till 2 chinese crested, en naken och en...
Svar
6
· Visningar
1 647
Senast: YorkWann
·
Hundträning Jag är lite nyfiken på när ni började träna lydnad eller började andra kurser med era hundar, jag ska börja träna lydnad intro med min...
2
Svar
23
· Visningar
1 970
Senast: Kontrast
·
Hundhälsa Funderar på att kastrera min ena tik då hennes skendräktighet bara blir värre och värre, hon är skendräktig nu och hon löpte över jul i...
Svar
12
· Visningar
2 387
C
Övr. Hund Hej! Finns säkert 1000 trådar om detta sen innan men jag klarar inte riktigt av sökfuktionen! :o :D Undrar ifall ni som är...
2 3
Svar
48
· Visningar
43 702
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras Som så många andra så klafsar jag omkring i rasträsket, jag är dessutom väldigt duktig på att ändra mig stup i kvarten men jag tror att...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 947
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Jag och min pojkvän har nu bestämt oss för att skaffa hund. Jag har haft hund i hela mitt liv och har stor hundvana. Jag jobbar på...
Svar
8
· Visningar
1 996
Senast: machafuko
·
V
Övr. Hund jag labben och mellan dottern har lust att anmäla oss till ett eller möjligen två jaktprov här på hösten som ordnas av SSRK och så långt...
Svar
9
· Visningar
1 513
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Jag har en welsh corgi pembroke som är drygt 1,5 år. I somras upptäcktes att han hade löftledsdysplasi och i juli opererades han...
Svar
4
· Visningar
5 244
Senast: Dobby
·
Hundavel & Ras Plötsligt är den hashtaggen på instagram, tydligen för att protestera mot att Norge tänker förbjuda malinois som polishund för att rasen...
2
Svar
25
· Visningar
2 162
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 276
Senast: isafore
·
Hundhälsa Ja som rubriken lyder, jag jobbar i ett tävlingstall och rider och sköter hästar hela dagarna. Jag tävlar ganska mycket själv så de...
Svar
8
· Visningar
1 491
Hundhälsa Har funderat lite på det där med "gott läkekött", både när det gäller människor och hundar. Av de hundar jag haft som fått större...
Svar
2
· Visningar
741
·
Övr. Hund Okej, kanske en lite skum rubrik, men jag grubblar verkligen. Jag är otroligt (!) sugen på att skaffa hund och vill då hemskt gärna ha...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 980
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Kan någon beskriva lite mer ingående vad det är och hur det fungerar rent praktiskt? :)
Svar
1
· Visningar
469
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag har i dagsläget en hanhund på 6 år. Han kom till mig som omplacering när han var två år. Redan då fanns det en tanke på att ha en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 591
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hej! Är det någon här som äger en kelpie? Ni får jättegärna berätta vad ni tränar/tävlar med dom och vad ni har för uppfattning av rasen!
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vår äldsta hund gick bort för två veckor sedan, 13 år gammal. Kvar blev vår andra som är 7 år och som växt upp med henne. Han fick nosa...
Svar
6
· Visningar
4 063
Senast: Krati
·
Hundhälsa Disa (Dsg, 5 månader) är min sjätte hund, så jag borde ju vara van vid det här laget. Men hon har en energi som är rent grym! Så hur...
Svar
16
· Visningar
905
·
Övr. Hund Jo det är så att vår tik som nu blir 6år i sommar(?!?) alltid har pussats så mycket, så fort man räcker fram handen så slickar hon på...
Svar
12
· Visningar
978
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Jag försöker komma med rasråd till en familjemedlem som planerar att skaffa hund. Förutsättningarna är: -viss hundvana finns (dagmatte...
2
Svar
28
· Visningar
4 692
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?