Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska jag inte sno tråden, men eftersom det hör till ämnet..
Hur tidigt och ofta bör man vänja in hunden vid bilåkandet? Jag räknar med att den hund jag skaffar måste kunna hänga med i bilen relativt ofta (inte dagligen kanske, men nästan) och vill inte missa invänjningen så att jag då får det svårare sen.
Jag började med mina direkt, de fick åka med som vanligt direkt, dvs nästan dagligenNu ska jag inte sno tråden, men eftersom det hör till ämnet..
Hur tidigt och ofta bör man vänja in hunden vid bilåkandet? Jag räknar med att den hund jag skaffar måste kunna hänga med i bilen relativt ofta (inte dagligen kanske, men nästan) och vill inte missa invänjningen så att jag då får det svårare sen.
Grattis!Han slutade både spy och dreggla i förrgår redan !!
Jag kör med mina uppfödda valpar redan ifrån 6v ålder,för att underlätta för köparna.Nu ska jag inte sno tråden, men eftersom det hör till ämnet..