Lugnande medel till hund.

Det är väl en sorts läkemedel? Om än receptfria.
Alvedon anser jag vara ett läkemedel fast det är receptfritt.
Men vi får väl vara oende om det.

Det är ej jämförbart med Alvedon, som ju är ett läkemedel. Även om det säljs receptfritt.

Tryptofan är en aminosyra. Det är den "lugnande" substansen i de nämnda produkterna.

Zylkene har jag gett tiĺl både katt och hund och tyckt mig se en slags mildrande effekt. Jag minns inte exakt vad det var för situationer. Det var inte ångest på den nivå du beskriver TS, men jag hade gett det ett försök, men hoppas inte på för mycket.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 546
Senast: Acto
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 199
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 360
Senast: Mkb
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 052
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar