Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Liten hund som inte larmar, finns de? Letar efter en ras som är relativt liten under 45 cm i mankhöjd och som inte har larmade i sig.
2 3
Svar
43
· Visningar
3 839
Senast: Grazing
·
  • Låst
Övr. Hund Över tvåtusen inlägg i förra tråden! Dags för en ny? Vår lördagspromenad!
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
144 527
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag har en nära bekant som för ett år sedan köpte en berner sennen tik. Hon har alltid gillat rasen och kände att det var läge att kunna...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 328
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Vi har problem med att vår wachtelhund får otroliga mängder snö o därmed snökockor i pälsen. Tänkte se om någon här har tips på hur ni...
Svar
16
· Visningar
4 363
Senast: Migo
·
  • Låst
Hundavel & Ras Ja vet inte vi kanske har avhandlat ämnet men vi har ju som lite roligt också så ja gör en tvåa får vi se om vi kommer på nå mer...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
166 224
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Min ena hund är hos min mamma över helgen och tydligen har han kissat inne (mycket).Nu undrar jag om det kan vara UVI. Han brukar...
Svar
3
· Visningar
459
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag som bara skulle ta en omplacering för att ägaren skulle flytta och det var panik. Jag har fått en misshandlad och vanvårdad krabat...
Svar
11
· Visningar
1 846
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Jag tjatar om min omplacering, förlåt. Han är 1.5 år och var först döpt till "Dot". Vem döper en icke prickig hanhund till Dot? Jaja nu...
2
Svar
21
· Visningar
2 026
Senast: purity_666
·
Hundavel & Ras Ytterligare en vilken ras- tråd. Men jag tycker det är svårt att veta vart man ska börja leta. Jag vill ha en trevlig familjehund, i...
2
Svar
22
· Visningar
2 757
Övr. Hund Förhoppningen är att när vintern är över så smått börja cykla med Filimon för att han långsamt ska få upp lite bättre flås än han har...
2
Svar
33
· Visningar
2 281
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Tyvärr så kan vår dagmatte inte har vår hund på dagarna längre när vi jobbar utan vi måste hitta en ny. En tjej har kontaktat oss via...
Svar
12
· Visningar
1 550
Övr. Hund Min hane har ett mjukisdjur en hund som är lika stor som han själv. Han älskar den hunden, han brottas och kastar runt med leksaken Nu...
Svar
7
· Visningar
792
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Jag letar efter en ny vår/höst jacka att träna hund i. Den ska vara något fodrad helst, vatten & vindtät (mycket viktigt, jag bor ju i...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 213
Hundavel & Ras Är i hundletar tagen och känner att jag vill ha en hyfsat enkel och smidig sällskapshund. Pigg och glad som vill hänga med på det mesta...
Svar
11
· Visningar
2 066
Senast: Vastgota
·
Övr. Hund Skulle göra en anonym anmälan till Länsstyrelsen angående en man som sparkar och slår sin hund. Länstyrelsen bad mig vända mig till...
2
Svar
25
· Visningar
2 402
Senast: Lager
·
Hundhälsa I början av förra sommaren började min 1½ år gamla borzoi att slicka sig mycket om tassarna. I samband med att vi gjorde...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 428
Senast: Is
·
Hundavel & Ras Hur tror ni en blandning skulle se ut mellan en sheltie och en lundehund? Sheltien är blue merle och lundehunden är orange,brun, röd med...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 300
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Vi har bestämt oss för att en golden ska det bli! Har varit sugna på hund i flera år men det har inte passat in. Velat mellan många...
Svar
10
· Visningar
2 276
Senast: Lona
·
Hundhälsa Det var länge sedan jag behövde fundera över noskvalster, nu ser jag att bl a Milbemax kan ges som kur för att bli av med skiten. På min...
Svar
11
· Visningar
6 229
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jag funderar på att använda mig av hundgårdens stängsel i år för att odla bönor (bondbönor, soja bönor,sockerärtor osv) Men självklart...
Svar
9
· Visningar
23 937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka