Gissa rasen!

Som hundägare så blir jag äcklad när jag ser de som delar saliv, tar varannan slick av glassen eller delar samma sked med hunden till morgonfilen. :wtf: Aldrig i livet att jag skulle gå med på att tungkyssas med varesig mina katter eller andra djur och skulle jag dejta en annan djurägare så får han inte göra något av ovanstående. :mad:

gracieibsen_JPG_291.jpg

Seriöst, hur jävla söta får hundar vara?! :love:. (obs googlade österrikaren, ingen aning om det är en sån på bilden. söt var den i alla fall :love:)

Det ser ju ut som att du skulle falla för en pinscher vilken dag som helst nu :D

Om du mot all förmodan skulle börja tvivla ang det här med pussar, @niphredil, så kan jag berätta om makens första hund. För det första åt han allt äckligt han hittade, makens ex fick en gång plocka ut ett fågelskelett ur munnen på honom (dvs, den del han inte svalde). Men det äckligaste var utan tvekan när han sprang ut på uteplatsen, bajsade, åt upp sitt eget bajs, kom in och ville pussas. Den hunden var den äckligaste hund jag träffat, och då har jag ändå haft en hund vars största nöje var att rulla sig i döda getter.

Men det äckligaste var utan tvekan när han sprang ut på uteplatsen, bajsade, åt upp sitt eget bajs, kom in och ville pussas. Den hunden var den äckligaste hund jag träffat, och då har jag ändå haft en hund vars största nöje var att rulla sig i döda getter.
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Absolut. Jag tänkte också vizsla först, men sen föll det på punkterna jag räknade upp, men det är nog mycket för att vizslorna är ganska lika mina hundar så därför kollar jag på vissa saker. Som dräggelläppar:D

Nyfiken och OT fråga p.g.a. tycker vizslorna är så otroligt vackra :love: Vad är det för hundar du har, som är ganska lika dem?

Fudgefärgat och strävhårigt you say? :p

XQgAJ69.jpg

Irländsk terrier ---^
Nhq30eB.jpg

Berger Picard ---^
v897fEs.jpg

Kromfohrländer ---^
hxwtAyp.jpg

Galgo espanol ---^
SnmHiZa.jpg

Norwich/Norfolk terrier ---^

And FYI min katt slickar sig på snoppen och juckar mot mig när jag försöker sova. Katter är inte bättre på äckelhetsskalan :sneaky:

Som hundägare så blir jag äcklad när jag ser de som delar saliv, tar varannan slick av glassen eller delar samma sked med hunden till morgonfilen. :wtf: Aldrig i livet att jag skulle gå med på att tungkyssas med varesig mina katter eller andra djur och skulle jag dejta en annan djurägare så får han inte göra något av ovanstående. :mad:
Lite skit rensar magen och jag är sällan sjuk :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 105
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023