Eller extra lång, något annat.
Nacke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller extra lång, något annat.
Nacke?
Seriöst, hur jävla söta får hundar vara?! . (obs googlade österrikaren, ingen aning om det är en sån på bilden. söt var den i alla fall )
Verkar inte bättreDet ser ju ut som att du skulle falla för en pinscher vilken dag som helst nu
Kan inte du börja hänga med @Singoalla och Bruce Så får du iaf en pinscher i ditt livVerkar inte bättre
Kan inte du börja hänga med @Singoalla och Bruce Så får du iaf en pinscher i ditt liv
Ja precis! Skulle även kunna bli en tv-succé om det blir en filmatiseringDet kanske är här @Singoalla har sin hundvakt?
@niphredil blir den ofrivillige hundrastaren. Känns redan som en succé.
Men det äckligaste var utan tvekan när han sprang ut på uteplatsen, bajsade, åt upp sitt eget bajs, kom in och ville pussas. Den hunden var den äckligaste hund jag träffat, och då har jag ändå haft en hund vars största nöje var att rulla sig i döda getter.
Absolut. Jag tänkte också vizsla först, men sen föll det på punkterna jag räknade upp, men det är nog mycket för att vizslorna är ganska lika mina hundar så därför kollar jag på vissa saker. Som dräggelläppar
Jag gissar det är weimaraner.Nyfiken och OT fråga p.g.a. tycker vizslorna är så otroligt vackra Vad är det för hundar du har, som är ganska lika dem?
Hahahahaha, det lär du får äta upp och du någon gång skaffar en heelerYes! Jag gillar det inte, och har aldrig hånglat upp en fyrbent.
Lite skit rensar magen och jag är sällan sjukSom hundägare så blir jag äcklad när jag ser de som delar saliv, tar varannan slick av glassen eller delar samma sked med hunden till morgonfilen. Aldrig i livet att jag skulle gå med på att tungkyssas med varesig mina katter eller andra djur och skulle jag dejta en annan djurägare så får han inte göra något av ovanstående.
Det är inte jag heller, men annans skit får de behålla för sig själva.Lite skit rensar magen och jag är sällan sjuk