Gissa rasen!

@Migo Åh så fin!! Men nä, jag hade aaaaldrig fixat pussar. Även om den var så söt och närgången som din :D

@Migo Åh så fin!! Men nä, jag hade aaaaldrig fixat pussar. Även om den var så söt och närgången som din :D

Jag säger ju det, du tror det nu. Sen, när du känner hundäcklet i egen hög person, så blir det nått annat. Jag tror att det är lite "egna barn och andras ungar"-effekt.

Som när jag varje morgon får tvätta ansiktet extra noga, på grund av att Frodolf tror att deras non stick-saliv är önskvärd som väckningseffekt. De blir så lyckliga över att matte inte dog den här natten heller....

@Migo Haha närå, har haft en katt jag älskade mest av allt, som mest av allt ville slicka och putsa om mitt jäkla ansikte, men jag blev aldrig komfortabel med det heller. Så en hund, som för mig känns tusen gånger snubbigare än en katt, never gonna happen! :D

@mandalaki Superviga män :up:

@Migo Haha närå, har haft en katt jag älskade mest av allt, som mest av allt ville slicka och putsa om mitt jäkla ansikte, men jag blev aldrig komfortabel med det heller. Så en hund, som för mig känns tusen gånger snubbigare än en katt, never gonna happen! :D
Fast. När jag tror ut en tand för några veckor sen upplyste tandläkaren mig om att hundsaliv har en läkande effekt (sanningshalt mycket okänd) då hundar hade slickat soldaternas sår under andra världskriget som hade läkt bättre (sanningshalt okänd).
När mina hundar blivit bitna av katter har de fått knapra antibiotika, katter har väldigt mycket bakterier i munnen.

Så hellre en hundpuss för min del:up::angel:

Jag får ju erkänna att det allt som oftast är hunden som pussar mig, inte tvärt om. Tvångshångel = tvångel.

Mja, det kan jag nog skriva under på faktiskt. Tvångel, plus i Monsters fall en rätt stor andel "tjathångel". Han vill så väldigt gärna få gosa tillbaka, och han blir så ledsen när han inte får... Till slut så låter jag honom slicka mig i ansiktet då! :o

Jaja, jag vet. Dumpa. :(:angel:

Jag får ju erkänna att det allt som oftast är hunden som pussar mig, inte tvärt om. Tvångshångel = tvångel. (Det är vad som sker på mittenbilden jag lade upp. En intet ont anande bekant som "ville hälsa på hundarna". Hon överlevde ;) )
Vår gamla BC-tik var likadan. På nätterna bodde hon i köket för att vi skulle slippa att få in halva ladugården i övriga huset. När hon var i köket gick det knappt att sitta runt matbordet för hon skulle helst sitta i knäet och grovhångla med alla i tur och ordning.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 105
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023