Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Usch jag känner mig väldigt upprörd över sättet SBK/UG lydnad (utvecklignsgruppen för lydnad) hanterar arbetat med de nya...
Svar
11
· Visningar
1 275
Senast: Kattla
·
Övr. Hund Relativt ny här på buke, men får hem min första hund om ca 3 veckor och har därför börjat kika lite på bilburar. Har försökt googla lite...
Svar
19
· Visningar
3 091
Senast: nordingran
·
Hundhälsa Min hund är skendräktig. Hon bäddar, är orolig på nätterna, vill gärna krypa in under skinnet på en. Hon har tack och lov inte adopterat...
Svar
1
· Visningar
454
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag skriver åt en kompis som har en hanhund som är 3,5år gammal, en liten blandras. Hunden har börjat få det jobbigare och jobbigare när...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Milosari
·
H
Hundavel & Ras Hej! Jag är ny här på bukefalos, så jag ber om ursäkt om det här är en vanligt förekommande fråga/tråd. Jag har en schäfer/husky...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
19 302
Senast: Cornelia
·
Övr. Hund Ja, hur gör ni hundägare? Kommer ni göra något speciellt? Hur reagerar era hundar på att det smäller? Bor ni i områden där det inte går...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
18 097
Senast: Viva
·
Hundhälsa Just nu går det lite av ett drev bland mina facebookvänner där följande "öppna ögonen och låt dig frälsas"-paragraf delas runt lika...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 026
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Ni med hanhundar. Hur "kräsna" är ni vid parningsförfrågningar? Säger ni nej till tikar ni inte tror kommer passa? Säger ni nej till...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 855
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Tyvärr har det blivit dags för mig att snart låta min bästa vän somna in. Då jag aldrig har avlivat en hund tidigare så vill jag gärna...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund När jag va i min lokala djurbutik senast, så låg det en liten vit manick vid kassan. Jag frågade vad det va och säljaren förklarade att...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Hejsan Vad har ni för erfarenheter av Welsh Corgi? I mitt fall så erbjuder jag daglig vistelse på min arbetsplats, stallkvällar...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 763
Senast: mandalaki
·
Hundhälsa Min äldsta tik (11år) är (brukar vara) pigg och glad, i gott hull, energisk och lycklig över att hänga med på 'allt'. För två veckor...
Svar
14
· Visningar
1 493
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Nu ikväll är min hanhund väldigt trött, verkar smärtpåverkad, och är väldigt väldigt låg. Jag kan busa upp honom med lite godis och att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 943
Senast: paradox
·
Övr. Hund Snö! Snö! Snö! Ut med kicksparken, leta fram selarna och jihaaa!! Två Schäfrar som drar och så en Corgi som tuffar på bakom.
Svar
16
· Visningar
1 287
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag är nu på jakt efter en ny hundras. Idag har vi två american akita och en shiba, anledningen till att jag vill byta hund är att jag...
2
Svar
39
· Visningar
3 499
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Var just med om den sjukaste grej jag varit med om på länge. Jag var ute och cyklade med vovven (en bichon havanais) när jag möter tre...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
9 385
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hur gör alla ni med era hundar dagtid när ni jobbar? Vi är galet sugna på en hund, men vet inte hur vi ska lösa passnibgen dagtid. Jag...
2
Svar
30
· Visningar
2 220
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
6 331
Senast: Maddix24
·
Hundavel & Ras Ni som använt det, hur skriver ni för att inte riskera att köparen lägger handpenning och sedan går upp i rök, dvs ni blir sittande med...
Svar
5
· Visningar
1 088
Hundhälsa Jag har en gammal labrador som senaste tiden har varit halt och hängig till och från . Hon äter nu medicin mot kronisk ledinflammation...
Svar
4
· Visningar
582
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur