Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa I slutet av oktober så uppmärksammande vi att vår blandrashund fick ont i ryggen. Han bara tjöt rakt ut vid minsta rörelse. Han fick...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Jaha, nu då.. Hunden sitter i köket och slickar frenetiskt på tassen jag tänker inte mer på det utan går förbi. När jag är nästan förbi...
Svar
8
· Visningar
2 488
Senast: dpmatte
·
  • Låst
Övr. Hund Eftersom den andra blev låst så kan vi fortsätta här! :)
98 99 100
Svar
1 992
· Visningar
91 047
Senast: bollen__
·
Hundhälsa :arghh: :nailbiting: Tänkte passa på att prova lavendelsök i ösregnet. Det gick ju utan problem med själva letandet, men! Titta vad...
2
Svar
35
· Visningar
8 118
Senast: Migo
·
Övr. Hund Ja, vad har ni för planer för era hundar inför 2015? Själv känner jag mig kluven eftersom alla hundarna här hemma är svårt sjuka eller...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 935
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hej! Vår hund, 12 år gammal, har börjat hosta. Det är en lite hes-aktig hosta, och ibland kan det låta som att hon får upp nånting i...
Svar
14
· Visningar
11 616
Hundavel & Ras Spanade lite på blocket på hundar och fick syn på en annons där en man från Värmland säljer vargbybrider för tiotusen kronor :eek:. Han...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
36 678
Senast: Mia_R
·
Svar
15
· Visningar
1 650
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras En okunnig vill veta: År det samma sak att ha extra tår på tassarna och att ha sporrar ? Hur/när ser man skillnaden på en valp? Är det...
2
Svar
23
· Visningar
9 276
Övr. Hund Min hund älskar grisöron, när han väl får ett så är det BARA det som gäller, tills det är uppätet. Efter sisådär tio minuter. Nu undrar...
2
Svar
34
· Visningar
2 306
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa Kom hem till far min idag och upplevde att vår 12 år gamla tik hade fått lite grumliga/dimmiga ögon. De har alltid varit klara och fina...
Svar
3
· Visningar
2 764
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min Aussie på 6.5 månader har blivit besatt av att slicka på mitt armband som har en liten metalldel - det är just metalldelen som han...
Svar
10
· Visningar
6 373
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Året är slut om några få dagar och det är dags att blicka fram mot ett nytt utställningsår. Vad har ni för utställningar planerade för...
50 51 52
Svar
1 029
· Visningar
54 360
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Hunden kissade i sängen inatt (var inte helt pigg igår men nu är pigg). Hur städar man detta? Såg på nätet att sån där spray man köper i...
Svar
4
· Visningar
7 602
Senast: isafore
·
Hundhälsa Hur resonerar ni angående att ge hundar rå kyckling med anledning av rapporterna om att det finns multiresistenta bakterier i svensk...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 824
Senast: Migo
·
Hundhälsa Är det någon som vet hur lång tid det kan gå mellan doserna för Axilur? Avmaskade Filimon mot envis spolmask i Juni i år då han dragits...
Svar
8
· Visningar
684
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Hejsan alla Har läst runt här i ett par år men aldrig skrivit något förrän nu. Tänkte fråga er om ni har några tips på hur man får en...
Svar
19
· Visningar
2 799
Senast: Octavius
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund som jag känner att jag börjar tappa 'greppet' om. Jag har ångest över att jag inte reagerade när vi kollade på...
2
Svar
27
· Visningar
3 948
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag använder ju torrfoder som träningsgodis. Smidigt att ha liggande i fickan, de får i sig rätt "bas" av näring osv de dagar en större...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Jag vet att gul och röd flatcoated retriever inte är tillåtna färger men såg en röd i senaste numret av Apportören (SSRKs klubbtidning)...
2
Svar
37
· Visningar
13 797
Senast: holymary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V