Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Lite flummig rubrik. Min fråga är kring tandvisning och lydnadstävling. Någon med riktigt osäker hund som kommit på något bra sätt att...
2
Svar
32
· Visningar
1 808
Senast: Ginger840
·
Övr. Hund DOGGIE HARVEST SOUP The fall harvest makes this an inexpensive treat, and it's packed with antioxidants and phytonutrients. 4 cups...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min ena hund är en 6,5 årig brukshund som jag tog över för ca 3,5 år sedan som omplacering. Hon har haft en stressproblematik som hos...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 548
Senast: Viva
·
Hundhälsa Har en en jätte känslig och allergisk liten chihuahuahane på 5 år som ibland får hudutslag. Vi har lyckats hålla dessa hudutslag i...
Svar
2
· Visningar
4 690
Senast: super
·
Övr. Hund Ja precis som rubriken säger så verkar det bara bli mer och mer problem med min hund.. Har haft han i ca två månader nu, och han spyr i...
2
Svar
29
· Visningar
49 469
Övr. Hund Ska till fysioterapeut för hälsokontroll av Fridolf på tisdag. Antar att det är lite god stil att komma med en renbadad hund? Man blir...
Svar
15
· Visningar
1 224
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Beställde hem ett nytt skär som damp ner hemma idag. Herr pudel var ren och genomborstad, men skäret bara fastnade i pälsen hela tiden...
Svar
0
· Visningar
726
Senast: pepp
·
Hundhälsa Vägde herr pudel igår och fick en chock: 5,7 kg :eek: Han brukar väga runt 5 kg eller lägre när han är i bra form. Har gett han fri...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: Dandylinn
·
Hundavel & Ras Hej! Har en snart 3 årig tik, av större ras, på foder (Helfoder 3 kullar har uppfödaren rätt till enligt avtal) Nu är det så att tiken...
2
Svar
37
· Visningar
3 235
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet undrar jag hur ni uppfödare tänker när ni väljer eller avvisar potentiella valpköpare? :)Vad ser ni som positiva och...
2
Svar
24
· Visningar
3 528
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Är det någon som har förstått de nya lydnadsreglerna - hur övergången ska se ut för dem som tävlar i dagens system? Det är ju ganska...
2
Svar
21
· Visningar
2 889
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kan en göra det? Jag går nu en kurs genom Medborgarskolan Beskrivningen av kursen är att testa på olika aktivering, 7 tillfällen, ca 2...
2
Svar
27
· Visningar
2 985
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Jag har läst på Buke i många år, men inte reggat mig förrän idag. Nu behöver jag hjälp med att tänka! Jag har ofta tänkt att det inte...
Svar
17
· Visningar
1 718
Senast: fetange
·
Hundavel & Ras önskar tips om hund max 40 cm. Träningsvillig och aktiv till lydnad agility och rallylydnad. Hälsan är viktig och gå ihop med andra...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 022
Senast: kossankaj
·
Övr. Hund Behöver tips på hundfoder med små kulor. En av mina pinnar vägrar större kulor tyvärr.. Ska vara ett bra foder, inte massa skumma...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: service
·
Övr. Hund Ett tema i veckan, fri tolkning (inom hund så klart) och nytagna bilder?
2
Svar
32
· Visningar
3 251
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Vovve ska få ny bur att åka i, vi har bestämt att det blir en MIM Variocage original. Men vilken storlek behöver man?! Vill ha så han...
2
Svar
24
· Visningar
3 667
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur tänker du när du lägger upp tävlingsplanerna för säsongen? Hur tätt mellan tävlingarna? "Räknar du med" (det kan man ju aldrig helt...
Svar
6
· Visningar
645
Senast: Miao
·
Övr. Hund Har valp igen, sista valpen hade jag 1985 så behöver en update. Nyinflyttade damen är 13,5 vecka. *Tips på bra sele? *Vad ska jag tänka...
Svar
7
· Visningar
2 313
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Lite bakgrund. Köpte Hiiri för nästan exakt ett år sedan då hon var 7 månader gammal. Bodde då i ett hus på landet samman med några...
2
Svar
32
· Visningar
3 959
Senast: LiZH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar